Семафор ниче и на пешачком прелазу у Јеврејској улици
Иако новопостављени семафор код Електротехничке школе није почео да ради, по свему судећи грађевински радови су завршени, те су се мајстори преместили неколико стотина метара даље, на угао Јеврејске улице и Васе Пелагића, где је планирано постављање светлосне сигнализације.
Ограђивање простора око раскрснице, те рушење асфалта и уклањање поплочања закомпликовали су кретање пешацима и бициклистима, те на моменте успорили саобраћај у том делу града. Осим реконструкције пешачког прелаза, у Јеврејској улици је предвиђена и изградња бициклистичког, те асфалтирање деградираних површина у зони прелаза, као и постављање префабрикованих бетонских елемената и њихово нивелационо усклађивање увођењем тактилних плоча и рампи, које ће олакшати кретање хендикепираним и слабовидим особама.
Подсећања ради, постављање семафора предвиђено је у Футошкој 34, на углу Јеврејске и Васе Пелагића и у Народног фронта 52. Како је својевремно објашњено, на тим местима је због велике густине саобраћаја и отежаног преласка коловоза, неопходно повећати безбедност пешака.
Семафоризација три пешачка прелаза коштаће Град 25,3 милиона динара с ПДВ-ом, а посао је поверен ветерничкој фирми „Монтоп про”, са учесницима у јавној набавци ЈКП „Пут”, „Грател” и „Меридијан пројект”. Највише новца ће бити издвојено за семафоризацију раскрснице у Јеврејској улици, око 10,3 милиомна динара, а нешто мање ће коштати опремање прелаза у Народног фронта, 9,2 милиона, док је за сигнализацију код Електротехничке школе уговором предвиђено готово 5,8 милиона.
Футошка улица представља примарну градску саобраћајницу која повезује Нови Сад и приградска насеља. Одговорни пројектант је пешачки прелаз код Електротехничке школе окарактерисао као опасно место, а постављање светлосне сигнализације би требало да омогући раздвајање конфликтних токова, као и да пешацима обезбеди довљно времена за безбеднији прелазак коловоза. Када је реч о прелазу у Улици Народног фронта, ту постоји само хоризонтална сигнализација, као и „лежећи полицајац”, који успорава саобраћај. Због повећане фреквенције саобраћаја, као и близине вртића и основне школе, требало би кретање моторних возила и пешака регулисати семафором, те прилагодити пешачке и бициклистичке прилазе, као и прелаз преко коловоза.
Ј. Вукашиновић