overcast clouds
23°C
20.09.2024.
Нови Сад
eur
117.062
usd
104.8191
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Раде шалтери и кориснички центри

10.05.2020. 20:36 20:37
Пише:
Извор: Youtube Printscreen

По укидању ванредног стања створили су се услови за поновно успостављање рада шалтера и корисничких центара.

Тако градске шалтерске службе од сутра раде нормално. Потребно је строго поштовање мера опреза за спречавање ширења вируса КОВИД-19, те се препоручује да се приликом уласка у шалтер-сале и пријемне канцеларије користе заштитне маске и рукавице, као и мере физичке дистанце, због чега ће број корисника у просторијама бити ограничен.

Шалтери ЈКП „Информатика” су од сутра у фунцији, поручују из тог предузећа. Препорука грађанима је да, приликом уласка у шалтер-сале користе заштитне маске и рукавице. Из предузећа се захваљују грађанима који су и током ванредног стања измиривали своје обавезе по основу обједињене наплате комуналних и комунално-стамбених услуга. Такође, подсећају грађане да рачуне, пристигле током ванредног стања, могу измирити до краја године, без обрачунате камате. Грађани који из објективних разлога не буду могли да то ураде до наведеног рока моћи ће да закључе споразум с ЈКП „Информатика” о плаћању на рате у 2021. години.

Кориснички центар ЈКП „Новосадска топлана” у Улици Владимира Николића 1, отвара се сутра. Пријем поште остаје на шалтеру писарнице, и то радним данима од 7 до 15 часова, а без обзира на укидање ванредног стања, то градско комунално предузеће наставиће примену превентивних мера, тако да ће грађани у просторије улазити искључиво с маскама и рукавицама, уз обавезан размак од два метра између корисника. За све информације, као и пријаву рекламација на квалитет услуга корисници се, сваког дана од 6 до 22 часа, могу обратити на телефоне 423-712, 420-853 и 0800/100-021, као и на имејл-адресу osj­nstoplana.rs. У случају цурења на кућним инсталацијама, грађани проблем могу пријавити на телефон 4881-105, који је доступан 24 часа.     

Н. Х.

Аутор:
Пошаљите коментар
Од понедељка раде шалтери за лична документа и друге послове

Од понедељка раде шалтери за лична документа и друге послове

10.05.2020. 11:33 11:35
Од понедељка раде шалтери ЈКП „Информатика”

Од понедељка раде шалтери ЈКП „Информатика”

09.05.2020. 20:22 20:23