Rade šalteri i korisnički centri
Po ukidanju vanrednog stanja stvorili su se uslovi za ponovno uspostavljanje rada šaltera i korisničkih centara.
Tako gradske šalterske službe od sutra rade normalno. Potrebno je strogo poštovanje mera opreza za sprečavanje širenja virusa KOVID-19, te se preporučuje da se prilikom ulaska u šalter-sale i prijemne kancelarije koriste zaštitne maske i rukavice, kao i mere fizičke distance, zbog čega će broj korisnika u prostorijama biti ograničen.
Šalteri JKP „Informatika” su od sutra u funciji, poručuju iz tog preduzeća. Preporuka građanima je da, prilikom ulaska u šalter-sale koriste zaštitne maske i rukavice. Iz preduzeća se zahvaljuju građanima koji su i tokom vanrednog stanja izmirivali svoje obaveze po osnovu objedinjene naplate komunalnih i komunalno-stambenih usluga. Takođe, podsećaju građane da račune, pristigle tokom vanrednog stanja, mogu izmiriti do kraja godine, bez obračunate kamate. Građani koji iz objektivnih razloga ne budu mogli da to urade do navedenog roka moći će da zaključe sporazum s JKP „Informatika” o plaćanju na rate u 2021. godini.
Korisnički centar JKP „Novosadska toplana” u Ulici Vladimira Nikolića 1, otvara se sutra. Prijem pošte ostaje na šalteru pisarnice, i to radnim danima od 7 do 15 časova, a bez obzira na ukidanje vanrednog stanja, to gradsko komunalno preduzeće nastaviće primenu preventivnih mera, tako da će građani u prostorije ulaziti isključivo s maskama i rukavicama, uz obavezan razmak od dva metra između korisnika. Za sve informacije, kao i prijavu reklamacija na kvalitet usluga korisnici se, svakog dana od 6 do 22 časa, mogu obratiti na telefone 423-712, 420-853 i 0800/100-021, kao i na imejl-adresu osjnstoplana.rs. U slučaju curenja na kućnim instalacijama, građani problem mogu prijaviti na telefon 4881-105, koji je dostupan 24 časa.
N. H.