overcast clouds
12°C
08.11.2024.
Нови Сад
eur
116.9902
usd
108.5051
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Поштанска штедионица клијентима: Користите услуге е-банкарства

16.03.2020. 18:36 18:37
Пише:
Фото: Банка Поштанска штедионица Фото: Банка Поштанска штедионица

БЕОГРАД: Банка Поштанска штедионица позвала је данас клијенте да у условима ванредног стања у земљи, које је проглашено ради спречавања ширења вируса Covid-19, у што већем броју користе услуге електронског банкарства, односно удаљени приступ платним и услугама платног промета.

Пратећи закључке Владе Србије, у складу са проглашеним ванредним стањем од 15. марта 2020. године у Републици Србији, Банка Поштанска штедионица преко свог Кризног штаба активно прати и спроводи превентивне и проактивне мере у борби против даљег ширења вируса Covid-19, наводи се у саопштењу.



Безусловни циљ Банке Поштанска штедионица у овом тренутку је, како се истиче, заштита клијената и запослених, и сви ресурси и активности које предузима у дужем временском интервалу усмерени су управо на тај циљ.



"Као банка са јасно артикулисаним државним интересом, код које профит није увек примарни циљ, Банка Поштанска штедионица доследно ће пратити и примењивати све препоруке Владе Републике Србије и Народне банке Србије, штитећи поред живота грађана и јасно дефинисане оквире фискалне и монетарне политике државе Србије", поручују из те банке.



Додају да, као једна од водећих банака у пословању са становништвом, поседују до танчина разрађен план континуитета пословања који је основ за несметано функционисање у сваком тренутку.



Пратећи тренутну ситуацију, банка нема потребу за скраћењем радног времена експозитура, а запослени и клијенти банке су добили јасне инструкције о превентивним мерама којих сви треба да се придржавају.



Препорука банке је да сви клијенти у што већем броју користе услуге електронског банкарства: СМС, интернет и мобилно банкарство са услугом ИПС QR кода, плаћање платним картицама, то јест удаљен приступ коришћењу услуга из домена платних услуга и платног промета.



За подизање новца без провизије, корисницима је на располагању преко 500 банкомата широм Србије који се више пута дневно чисте и дезинфикују.



У циљу ефикасније исплате пензија, банка је омогућила коришћење услуге "Пензија унапред“ и "Пензија на кућну адресу“ за све кориснике који пензију примају преко текућих рачуна Банке Поштанска штедионица, чиме наставља акцију "Сада још ближе Вама“.



Све правовремене информације корисници могу да нађу на сајту Банке Поштанске штедионице posted.co.rs или позивом Контакт центра на број: 011 20 20 292, наводи се у саопштењу.

Пише:
Пошаљите коментар