Poštanska štedionica klijentima: Koristite usluge e-bankarstva
BEOGRAD: Banka Poštanska štedionica pozvala je danas klijente da u uslovima vanrednog stanja u zemlji, koje je proglašeno radi sprečavanja širenja virusa Covid-19, u što većem broju koriste usluge elektronskog bankarstva, odnosno udaljeni pristup platnim i uslugama platnog prometa.
Prateći zaključke Vlade Srbije, u skladu sa proglašenim vanrednim stanjem od 15. marta 2020. godine u Republici Srbiji, Banka Poštanska štedionica preko svog Kriznog štaba aktivno prati i sprovodi preventivne i proaktivne mere u borbi protiv daljeg širenja virusa Covid-19, navodi se u saopštenju.
Bezuslovni cilj Banke Poštanska štedionica u ovom trenutku je, kako se ističe, zaštita klijenata i zaposlenih, i svi resursi i aktivnosti koje preduzima u dužem vremenskom intervalu usmereni su upravo na taj cilj.
"Kao banka sa jasno artikulisanim državnim interesom, kod koje profit nije uvek primarni cilj, Banka Poštanska štedionica dosledno će pratiti i primenjivati sve preporuke Vlade Republike Srbije i Narodne banke Srbije, štiteći pored života građana i jasno definisane okvire fiskalne i monetarne politike države Srbije", poručuju iz te banke.
Dodaju da, kao jedna od vodećih banaka u poslovanju sa stanovništvom, poseduju do tančina razrađen plan kontinuiteta poslovanja koji je osnov za nesmetano funkcionisanje u svakom trenutku.
Prateći trenutnu situaciju, banka nema potrebu za skraćenjem radnog vremena ekspozitura, a zaposleni i klijenti banke su dobili jasne instrukcije o preventivnim merama kojih svi treba da se pridržavaju.
Preporuka banke je da svi klijenti u što većem broju koriste usluge elektronskog bankarstva: SMS, internet i mobilno bankarstvo sa uslugom IPS QR koda, plaćanje platnim karticama, to jest udaljen pristup korišćenju usluga iz domena platnih usluga i platnog prometa.
Za podizanje novca bez provizije, korisnicima je na raspolaganju preko 500 bankomata širom Srbije koji se više puta dnevno čiste i dezinfikuju.
U cilju efikasnije isplate penzija, banka je omogućila korišćenje usluge "Penzija unapred“ i "Penzija na kućnu adresu“ za sve korisnike koji penziju primaju preko tekućih računa Banke Poštanska štedionica, čime nastavlja akciju "Sada još bliže Vama“.
Sve pravovremene informacije korisnici mogu da nađu na sajtu Banke Poštanske štedionice posted.co.rs ili pozivom Kontakt centra na broj: 011 20 20 292, navodi se u saopštenju.