Скандинавиан Ерлајнс уклонио рекламу након критика
СТОКХОЛМ: Компанија Скандинавиан Ерлајнс привремено је уклонила рекламу са Интернета након критика на друштвеним мрежама, посебно од странака који су против имиграције и које наводе да такве поруке штете култури и историји региона.
Реклама под називом "Шта је стварно скандинавско? Апсолутно ништа", појавила се у уторак, а скинута само неколико сати касније, пренео је АП.
У реклами се наводи да је оно што се обично сматра скандинавским, попут демократије, сендвича, родитељског одсуства и шведских ћуфтица, увезено, а Скандинавију су "довели овамо, мало по мало, обични људи који су пронашли најбоље у нашој кући на другим местима".
Ричард Јомсхоф, посланик антиимигрантске популистичке странке Шведске демократе, рекао је да је видео "стварно вражја глупост и самомржња".
"Увек сам настојао да летим са САС-ом, али више никада нећу. То је обећање", истакао је он.
У суседној Данској Сорен Есперсен, члан популистичке Данске народне странке, рекао је да је превозник три нације "пљунуо по свему што је заиста норвешко, заиста шведско и заиста данско са својом одвратном рекламом".
Авиокомпанија је саопштила да је њихова основна порука требало да буде да путовање обогаћује људе, а да је реакција на рекламу сугерисла да се ради о "онлај нападу" без изношења детаља.
"Стога смо филм привремено уклонили са наших канала", саопштили су из компаније.