Позив за концесије за јавне гараже у Новом Саду
Град Нови Сад објавио је Јавни позив за давање концесије за пројектовање, изградњу, управљање и одржавање јавних гаража на територији Града Новог Сада.
На основу чл. 22. и 35. Закона о јавно-приватном партнерству и концесијама („Службени гласник РС”, бр. 88/11, 15/16 и 104/16)
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА
ГРАД НОВИ САД
о б ј а в љ у ј е
ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ДАВАЊЕ КОНЦЕСИЈЕ ЗА ПРОЈЕКТОВАЊЕ, ИЗГРАДЊУ, УПРАВЉАЊЕ И ОДРЖАВАЊЕ ЈАВНИХ ГАРАЖА НА ТЕРИТОРИЈИ ГРАДА НОВОГ САДА
(ШИФРА: ЈП-К-2/2019-Г)
1) Контакт подаци Концедента:
Град Нови Сад, матични број: 08965498, ПИБ: 109924914, Жарка Зрењанина 2, Нови Сад, интернет страница Концедента: www.novisad.rs, e-mail: [email protected], адреса за достављање поште: Служба за заједничке послове Града Новог Сада - Сектор за јавне набавке, Нови Сад, Улица Жарка Зрењанина број 2, канцеларија 35/ИИ.
2) Предмет концесије, природа и обим концесионе делатности, место обављања концесионе делатности и рок трајања концесије:
Предмет овог поступка давања концесије, односно јавно-приватног партнерства са елементима концесије, јесте пројектовање, изградња, управљање и одржавање четири гараже на територији Града Новог Сада, с тим што свака појединачна јавна гаража чини посебну партију у поступку давања концесије.
Предметна концесија обликована је по партијама, и то:
Партија 1 - Пројектовање, изградња, управљање и одржавање јавне гараже у Улици Модене
Карактеристике планиране јавне гараже:
- у односу на ниво терена, гаража је подземна (број подземних етажа није ограничен),
- у односу на корисну површину, гаража је велика (бруто површина једне етаже је приближно 3500 м2);
- капацитет гараже је оквирно 100 путничких аутомобила по етажи (препорука две етаже);
- приступ гаражи је из Улице Модене (из смера Улице Жарка Зрењанина);
- број парцеле: 225 и 7732/1, КО Нови Сад ИИ;
- кота терена 78.30-79.00 м н.м.;
- максимални ниво подземних вода је 76.50 м н.м.
Партија 2 - Пројектовање, изградња, управљање и одржавање јавне гараже на углу Успенске и Шафарикове улице
Карактеристике планиране јавне гараже:
- у односу на ниво терена, гаража је надземна (По+П+4);
- у односу на корисну површину, гаража је велика (бруто површина једне етаже је приближно 2100 м2 - укупна површина гараже је око 10.500 м²);
- капацитет гараже је оквирно 70 путничких аутомобила по етажи (укупно 350 путничких аутомобила);
- приступ гаражи је из улица Павла Папа и Шафарикове;
- број парцеле: 10140/1, 10143, 10144/1 и делови парцела 10140/2, 10141, 10142 и 10587/1, КО Нови Сад И
- кота терена 79.00 - 79.50 м н.м.;
- максимални ниво подземних вода 76.50 м н.м.
Партија 3 - Пројектовање, изградња, управљање и одржавање јавне гараже код зграде Покрајинске владе и Скупштине АП Војводине
Карактеристике планиране јавне гараже:
- у односу на ниво терена, гаража је подземна (две подземне етаже);
- у односу на корисну површину, гаража је велика (бруто површина једне етаже је приближно 3000 м² - укупна површина гараже је приближно 6.000 м²);
- капацитет гараже је оквирно 90 путничких аутомобила по етажи (укупно око 180 путничких аутомобила);
- приступ гаражи је из Бановинског пролаза и из Улице владике Платона;
- број парцеле: 186, КО Нови Сад ИИ;
- кота терена 77.20 - 77.50 м н.м.;
- максимални ниво подземних вода 76.50 м н.м.
Партија 4 - Пројектовање, изградња, управљање и одржавање јавне гараже на Тргу републике
Карактеристике планиране јавне гараже:
- у односу на ниво терена, гаража је подземна (број подземних етажа није ограничен, препорука је две етаже);
- бруто површина једне етаже је приближно 7000 м2 (препорука две етаже, приближно 14000 м2);
- капацитет гараже је оквирно 200 путничких аутомобила по етажи, односно укупно 400 путничких аутомобила;
- приступ гаражи је из Даничићеве улице и Улице Жарка Васиљевића (правац из Улице Жарка Зрењанина);
- број парцеле: 9427/1, КО Нови Сад И;
- кота терена: 79.00 - 79.50 м н.м;
- максимални ниво подземних вода 76.50 м н.м.
Пројектовање и изградња јавних гаража морају бити урађени у складу са урбанистичким планом. Јавне гараже треба да буду пројектоване тако да испуне све захтеве модерног начина живота, посебно са аспекта савремене удобности, здравља, екологије, безбедности и економије.
Поред тога, јавне гараже треба да буду пројектоване и изграђене у складу са концептом рационалног коришћења ресурса, топографије и очувања ресурса, комбиновањем локације у дизајну оригиналног терена који треба створити, скраћењем ранијих етапа изградње, оптимизацијом начина пројектовања у циљу смањења трошкова градње и рационалним коришћењем ресурса у циљу функционалног смањења износа уложених средстава.
Треба предвидети и рационално одвајање пешака и возила, чиме се обезбеђује примењивост возног и пешачког система, успостављање улаза и излаза у складу са правилима струке и стандардима, чиме се избегавају укрштање и преплитање, као и успостављање интелигентног система управљања паркирањем, чиме се остварује принцип интелигентне гараже.
Град Нови Сад ће обезбедити градско грађевинско земљиште за реализацију овог пројекта јавно-приватног партнерства са елементима концесије. Сама градња би обухватила изградњу објекта, уређење, електрично осветљење, довод воде и канализације, климатизације, као и опреме за управљање и друге опреме која је неопходна у складу са Важећим прописима.
Намера Концедента је да са изабраним понуђачем као приватним партнером – концесионаром закључи уговор о јавно-приватном партнерству са елементима концесије, тј. Уговор о концесији за пројектовање, изградњу, управљање и одржавање јавне гараже на територији Града Новог Сада, уз финансирање у целости свих фаза од стране Концесионара.
Концесионару се даје у концесију обављање концесионе делатности на период од 40 година од почетка Фазе управљања и одржавања, односно на укупно највише 43 године, рачунајући и Фазу пројектовања и изградње, у зависности од понуђеног рока за завршетак Фазе пројектовања и изградње. Рок за завршетак Фазе пројектовања и изградње рачуна се од дана примопредаје локације и траје најдуже 3 (словима: три) године.
Концесионар сноси ризик у вези са комерцијалним коришћењем предмета концесије. Концедент ни у ком случају не даје гаранције да ће Концесионар, у уобичајеним условима рада, посредно или непосредно, остварити повраћај уложених средстава или трошкова насталих у обављању Концесионе делатности, нити ће бити одговоран за било какву штету која би по том основу могла настати за Концесионара. Заинтересована лица су дужна да изврше сопствене процене, као и да спроведу све потребне провере како би се оценила вредност и исплативост концесије.
Концесионар је обавезан да обезбеди финансирање Концесионе делатности, изради техничку и другу документацију и прибави неопходне дозволе, у складу са одредбама Уговора о концесији, изведе грађевинске и друге радове неопходне за употребу објекта, управља и одржава јавну гаражу, плаћа Концеденту уговорену Концесиону накнаду, да преда јавну гаражу Концеденту по истеку трајања Уговора, као и да обавља и друге послове у циљу обављања Концесионе делатности, у складу са Уговором.
Концедент је обавезан да преда Концесионару локацију слободну од терета и ствари и од права трећих лица, као и техничку и другу документацију, уколико је израђена за локацију ради изградње јавне гараже, и да пружа сву потребну помоћ Концесионару током свих фаза пројектовања, изградње, управљања и одржавања јавне гараже, односно током читавог периода важења Уговора.
Концесионар има право да одреди цену коришћења паркинг-места ценовником, уз prеthodnu сагласност Концедента, у складу са Важећим прописима, при чему је гарантована минимална цена коришћења паркинг-места одређена на основу претпоставки из Концесионог акта. Концесионар може да утврди и другачију цену у односу на гарантовану минималну цену, у складу са одредбама предвиђеним Нацртом уговора о концесији.
Концесионар ће за потребе вршења Концесионе делатности основати Друштво за посебне намене (у даљем тексту: ДПН) преко којег ће извршавати своја права и обавезе из Уговора.
Основни принципи обављања Концесионе делатности и циљеви који се настоје постићи закључењем Уговора јесу остваривање и заштита јавног интереса кроз унапређење и осавремењивање организације стационарног саобраћаја у Новом Саду, као и обезбеђивање одговарајућег броја паркинг-места, успостављање ефикасне и економичне организације стационарног саобраћаја кроз преузимање пројектовања, изградње, управљања и одржавања јавних гаража уз финансирање у целости од стране Концесионара, пренос тржишног ризика, оперативног ризика, ризика прекорачења трошкова изградње и других ризика на Концесионара, успостављање профитабилног, ефикасног и оптимално организованог система пословања и управљања, кроз знање и искуство Концесионара.
Приликом обављања Концесионе делатности, Концесионар се обавезује да се придржава Важећих прописа. Концесионар ће бити дужан да плаћа утврђену концесиону накнаду за обављање Концесионе делатности. Концесиона накнада ће се плаћати годишње. Начин и рокови плаћања биће дефинисани Уговором о концесији, у складу са понудом изабраног Концесионара. Понуђена вредност концесионе накнаде исказује се у процентима пословних прихода ДПН-а и њена висина ће бити одређена Уговором о концесији у складу са понудом изабраног понуђача.
Сва права и обавезе Концесионара и Концедента детаљно су уређене Нацртом уговора о концесији за пројектовање, изградњу, управљање и одржавање јавне гараже на територији Града Новог Сада, који чини саставни део Конкурсне документације.
Концедент ће обављање комуналне делатности управљање јавним паркиралиштима, у делу који се односи на управљање јавним гаражама у оквиру обављања Концесионе делатности, посебно уредити одлуком Скупштине Града Новог Сада, у складу са Нацртом уговора о концесији и Важећим прописима.
3) Начин и рок за подношење понуде:
Понуде, са припадајућом документацијом, достављају се поштом или непосредно, на адресу: Служба за заједничке послове Града Новог Сада - Сектор за јавне набавке, Нови Сад, Улица Жарка Зрењанина број 2, канцеларија 35/ИИ. Коверат мора имати ознаку: „Понуда у поступку давања концесије за пројектовање, изградњу, управљање и одржавање јавних гаража на територији Града Новог Сада – Партија број ______ (шифра: ЈП-К-2/2019 –Г) - НЕ ОТВАРАТИ“, а на полеђини назив понуђача и адресу, број телефона понуђача, као и име и презиме особе за контакт. У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је пожељно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресе свих учесника у заједничкој понуди.
Понуда мора бити сачињена на српском језику. Поступак се води на српском језику. Понуђач са седиштем у другој држави може да приложи део понуде у вези са доказивањем испуњености тражених услова и на енглеском језику.
Рок за подношење понуда је 21. фебруар 2020. године, до 10 часова.
4) Лични, стручни, технички и финансијски услови које морају да задовоље понуђачи, као и исправе којима се доказује њихово испуњење:
Учесник у поступку доделе уговора може бити свако домаће или страно правно или физичко лице, односно предузетник (у даљем тексту: заинтересована лица). Учешће у поступку доделе концесије биће омогућено свим заинтересованим лицима која су преузела Конкурсну документацију на начин предвиђен Јавним позивом и која су потписала уговор о поверљивости. Понуђач чија понуда буде изабрана као најповољнија одлуком о избору најповољније понуде, односно Концесионар, биће дужан да, након закључења Уговора о концесији, а у складу са Нацртом уговора о концесији и Важећим прописима Републике Србије, оснује друштво за посебне намене, преко којег ће извршавати своја права и обавезе из Уговора.
Право на учешће у поступку има понуђач, понуђач из групе понуђача и подизвођач, ако испуњава следеће услове:
1) да је регистрован код надлежног органа, односно уписан у одговарајући регистар у земљи порекла, као активно правно лице
Доказ за правна лица
Извод из регистра Агенције за привредне регистре, односно извод из регистра надлежног Привредног суда или другог одговарајућег регистра.
Доказ за предузетнике
Извод из регистра Агенције за привредне регистре, односно извод из одговарајућег регистра.
Докази не могу бити старији од два месеца пре отварања понуда.
Напомена:
Понуђачи, односно подизвођачи, који су регистровани у регистру који води Агенција за привредне регистре не морају да доставе Извод из регистра Агенције за привредне регистре, који је јавно доступан на интернет страници Агенције за привредне регистре.
Понуђачи, односно подизвођачи, регистровани у страној држави, достављају доказ о регистрацији у одговарајућем регистру државе у којој имају седиште.
2) да он и његов законски заступник нису осуђивани за неко од кривичних дела као чланови организоване криминалне групе, да нису осуђивани за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре.
Доказ за правна лица
а) Извод из казнене евиденције, односно уверење надлежног основног и вишег суда, на чијем подручју се налази седиште домаћег правног лица, односно седиште представништва или огранка страног правног лица, којим се потврђује да правно лице није осуђивано за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре. Уколико потврда једног од надлежних судова садржи податке из казнене евиденције и основног и вишег суда, довољно је доставити само ту потврду.
б) Извод из казнене евиденције Посебног одељења за организовани криминал Вишег суда у Београду, којим се потврђује да правно лице није осуђивано за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе.
в) Извод из казнене евиденције, односно уверење полицијске управе МУП-а, на чијој територији је законски заступник правног лица рођен или има пребивалиште, којим се потврђује да законски заступник правног лица није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре. Захтев се може поднети према месту рођења или према месту пребивалишта. Уколико правно лице има више законских заступника, дужно је да достави доказ за сваког од њих.
Доказ за предузетнике и физичка лица
Извод из казнене евиденције, односно уверење полицијске управе МУП-а, на чијој територији је рођен или има пребивалиште, којим се потврђује да није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре. Захтев се може поднети према месту рођења или према месту пребивалишта.
Докази не могу бити старији од два месеца пре отварања понуда.
Напомена:
Понуђачи, односно подизвођачи, регистровани у страној држави, достављају одговарајуће доказе о неосуђиваности издате од надлежног органа државе у којој имају седиште или пребивалиште.
3) да је измирио доспеле порезе, доприносе и јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије или стране државе када има седиште на њеној територији.
Доказ за правна лица, предузетнике и физичка лица
Уверење Пореске управе Министарства финансија да је измирио доспеле порезе и доприносе и уверење надлежне управе локалне самоуправе да је измирио обавезе по основу изворних локалних јавних прихода (уверења свих надлежних локалних самоуправа на којима се води као порески обвезник изворних локалних прихода). Порески обвезник који је остварио право на мировање пореског дуга, у складу са законом којим се регулише отпис камата и мировање пореског дуга, доставља уверење Пореске управе Министарства финансија, односно надлежне управе локалне самоуправе о мировању пореског дуга. Порески обвезник који има право отписивања дуга, у складу са законом којим се уређује приватизација, доставља потврду Министарства привреде да се понуђач налази у поступку приватизације.
Доказ не може бити старији од два месеца пре отварања понуда.
Напомена:
Понуђачи, односно подизвођачи, регистровани у страној држави, достављају одговарајуће доказе о измирењу пореских обавеза, доприноса и других јавних дажбина издате од надлежног органа државе у којој имају седиште или пребивалиште.
НАПОМЕНА УЗ ТАЧ. 1) ДО 3):
Понуђачи, односно подизвођачи, који су уписани у Регистар понуђача који води Агенција за привредне регистре нису дужни да достављају доказе о испуњености услова из тач. 1) до 3), али је пожељно да доставе доказ о упису у Регистар понуђача или изјаву (у слободној форми) којом потврђују да су уписани у Регистар понуђача.
4) да је поштовао обавезе које произлазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада, заштити животне средине, као и да нема забрану обављања делатности која је на снази у време подношења понуде.
Доказ за правна лица, предузетнике и физичка лица:
Изјава да је поштовао обавезе које произлазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада, заштити животне средине, као и да нема забрану обављања делатности која је на снази у време подношења понуде – попуњена, потписана и оверена печатом - уколико се печат употребљава (образац у саставу конкурсне документације).
5) да над њим није покренут поступак стечаја или ликвидације, односно prеthodni стечајни поступак.
Доказ за правна лица и предузетнике
Потврда Агенције за привредне регистре да над њим није регистрован поступак стечаја или ликвидације, нити је престао да постоји услед судске или одлуке другог органа са обавезујућом снагом и потврда надлежног привредног суда да над њим није у току prеthodni стечајни поступак.
Напомена:
Понуђачи, односно подизвођачи, регистровани у страној држави, достављају одговарајуће доказе о поступцима стечаја или ликвидације, односно prеthodnog стечаја, издате од стране надлежног органа државе у којој имају седиште.
Понуђач у поступку давања концесије мора доказати и:
6) да испуњава услов финансијског капацитета:
а) да је понуђач у свакој од prеthodnе 3 (три) пословне године (2016, 2017. и 2018. година) остварио пословни приход од продаје добара и услуга у висини од минимум 1.200.000.000,00 динара.
Доказ за правна лица:
Биланс успеха за 2016, 2017. и 2018. годину, на прописаном обрасцу, са мишљењем овлашћеног ревизора,
или
Извештај о бонитету за јавне набавке (БОН ЈН) за 2016, 2017. и 2018. годину, издат од стране Агенције за привредне регистре или другог надлежног органа.
Доказ за предузетнике и физичка лица:
Потврда о оствареном промету код пословне банке за 2016, 2017. и 2018. годину.
Напомена:
Ако понуђач није субјект ревизије у складу са Законом о рачуноводству и ревизији, дужан је да уз биланс успеха, уместо мишљења овлашћеног ревизора, достави одговарајући акт - одлуку о разврставању у складу са законским прописима.
Понуђачи са седиштем у страној држави достављају одговарајуће доказе у складу са прописима државе у којој имају седиште. За стране понуђаче код којих су пословни приходи исказани у страној валути, за прерачун у динаре ће се користити средњи курс Народне банке Србије на дан истека рока за подношење понуда.
б) да у периоду од 24 месеца пре објављивања Јавног позива није имао блокаду пословних рачуна дуже од 5 дана узастопно, нити дуже од 10 дана укупно.
Доказ за правна лица, предузетнике и физичка лица
Потврда Народне банке Србије о броју дана неликвидности за тражени период.
Напомена:
Уколико је податак о броју дана неликвидности за тражени период доступан на интернет страници Народне банке Србије, понуђач није у обавези да доставља наведени доказ.
Понуђачи регистровани у страној држави, достављају одговарајуће доказе о блокади рачуна од надлежног органа државе у којој имају седиште.
7) да испуњава услов пословног капацитета:
да је у периоду од 01. јануара 2015. године, до дана истека рока за подношење понуда понуђач, као инвеститор, финансијер или непосредни извршилац имао искуства у:
- пројектовању и изградњи најмање једне подземне гараже капацитета минимум 100 паркинг-места (Партија 1, Партија 3 и Партија 4)
- пројектовању и изградњи најмање једне подземне или надземне гараже капацитета минимум 100 паркинг-места (Партија 2)
као и да се показао као добар привредник у погледу квалитета пружених услуга, односно изведених радова и поштовања рокова, тј. да је испуњавао, односно да уредно испуњава све обавезе из уговора.
Доказ за правна лица, предузетнике и физичка лица
- Референтна листа - листа закључених/реализованих уговора у траженом периоду, потписана и оверена од стране понуђача, документована одговарајућим потврдама о референцама на обрасцу из конкурсне документације, уредно овереним и потписаним од стране референтних наручилаца. Референтни наручиоци не могу бити физичка лица.
НАПОМЕНА:
Услове из тач. 1) до 5) дужан је да испуни сваки учесник у заједничкој понуди, односно сваки подизвођач, у зависности од тога да ли је у питању група понуђача или понуђач подноси понуду са подизвођачем. Остале услове учесници из групе понуђача испуњавају заједно, тако да макар један од понуђача испуњава самостално услов или да те услове испуњавају збирно, с тим што највише три учесника у заједничкој понуди морају заједно да испуне додатни услов под тач. 6а) и 7).
Испуњавање услова из тачке 7) може се доказивати и преко подизвођача.
5) Критеријуми за избор најповољније понуде:
Критеријум за избор најповољније понуде је економски најповољнија понуда, и састоји се од следећих елемената критеријума:
Ред. бр. |
Назив |
Максималан број пондера |
1. |
ВИСИНА КОНЦЕСИОНЕ НАКНАДЕ |
75 |
2. |
ПОЧЕТАК ПЛАЋАЊА КОНЦЕСИОНЕ НАКНАДЕ |
25 |
|
У К У П Н О |
100 |
1. ВИСИНА КОНЦЕСИОНЕ НАКНАДЕ
Концесионар ће Концеденту плаћати годишњу концесиону накнаду чија се вредност, односно висина, изражава у процентима у односу на пословни приход ДПН-а. Понуда са највишим понуђеним процентом пословних прихода добија максималан број пондера (75 пондера).
Остале понуде се вреднују по следећој формули:
понуђени проценат из понуде која се рангира х 75
највиши понуђени проценат пословних прихода
Понуђена висина концесионе накнаде изражена у процентима пословних прихода не може бити нижа од 10% пословних прихода ДПН-а. Пословни приход ДПН-а се утврђује на основу завршног рачуна за prеthodnu пословну годину. Понуда понуђача који понуди нижу висину концесионе накнаде, биће одбијена као неприхватљива.
2. ПОЧЕТАК ПЛАЋАЊА КОНЦЕСИОНЕ НАКНАДЕ
Почетак плаћања концесионе накнаде одређује се у односу на годину у којој је започела Фаза управљања и одржавања. Пондери се по овом критеријуму додељују на следећи начин:
Начин плаћања |
Број пондера |
Плаћање прве годишње концесионе накнаде доспева 30. јуна четврте пословне године рачунајући од године у којој је започела Фаза управљања и одржавања |
25 |
Плаћање прве годишње концесионе накнаде доспева 30. јуна пете пословне године рачунајући од године у којој је започела Фаза управљања и одржавања |
23 |
Плаћање прве годишње концесионе накнаде доспева 30. јуна шесте пословне године рачунајући од године у којој је започела Фаза управљања и одржавања |
21 |
Плаћање прве годишње концесионе накнаде доспева 30. јуна седме пословне године рачунајући од године у којој је започела Фаза управљања и одржавања |
19 |
Плаћање прве годишње концесионе накнаде доспева 30. јуна осме пословне године рачунајући од године у којој је започела Фаза управљања и одржавања |
17 |
Плаћање прве годишње концесионе накнаде доспева 30. јуна девете пословне године рачунајући од године у којој је започела Фаза управљања и одржавања |
16 |
Плаћање прве годишње концесионе накнаде доспева 30. јуна десете пословне године рачунајући од године у којој је започела Фаза управљања и одржавања |
15 |
Плаћање прве годишње концесионе накнаде доспева 30. јуна једанаесте пословне године рачунајући од године у којој је започела Фаза управљања и одржавања |
2 |
Плаћање прве годишње концесионе накнаде доспева 30. јуна дванаесте пословне године рачунајући од године у којој је започела Фаза управљања и одржавања |
1 |
Плаћање прве годишње концесионе накнаде доспева 30. јуна тринаесте пословне године рачунајући од године у којој је започела Фаза управљања и одржавања |
0 |
Почетак плаћања концесионе накнаде не може бити другачији у односу на понуђене опције, односно понуђач мора започети плаћање концесионе накнаде најкасније од 13. године рачунајући од године у којој је започела Фаза управљања и одржавања. Понуда понуђача који понуди другачији тренутак почетка плаћања, односно понуди плаћање концесионе накнаде после тринаесте године рачунајући од године у којој је започела Фаза управљања и одржавања, биће одбијена као неприхватљива.
Напомена: Заокруживање добијених пондера врши се на две децимале.
У случају да постоје две или више понуда са истим бројем пондера, као најповољнија биће изабрана понуда понуђача који је већи број пондера добио по основу елемента критеријума висина концесионе накнаде.
Уколико се ни на prеthodno наведен начин не може одредити најповољнија понуда, Концедент ће применити жреб као начин на који ће доделити Уговор.
Концедент ће упутити писани позив понуђачима који поднесу једнаке понуде по свим напред одређеним критеријумима да присуствују поступку избора најповољније понуде, односно додели Уговора, путем жреба.
Поступак жребања ће се спровести јавно у просторијама Концедента, у Новом Саду, Жарка Зрењанина број 2. Поступак ће спровести Стручни тим Града Новог Сада.
О поступку доделе Уговора путем жреба Стручни тим Града Новог Сада ће водити записник. Стручни тим Града Новог Сада ће обезбедити техничке услове за спровођење поступка избора најповољније понуде путем жреба. Извлачење путем жреба ће се извршити јавно, у присуству понуђача, и то тако што ће се називи понуђача исписати на одвојеним папирима, који су исте величине и боје, те ће сви папири бити стављени у кутију одакле ће се извући само један папир. Уговор ће бити додељен понуђачу чији назив буде на извученом папиру. Исти критеријуми се сходно примењују и на рангирање понуда осталих понуђача. Понуђачима који не присуствују овом поступку, Концедент ће доставити записник о извлачењу путем жреба.
6) Датум достављања обавештења о исходу поступка:
Рок за доношење одлуке о избору најповољније понуде, односно одлуке о поништају поступка давања концесије, је 90 (словима: деведесет) дана од дана истека рока за подношење понуда.
7) Назив и адреса тела надлежног за решавање по захтевима за заштиту права и подаци о роковима за њихово подношење:
Поступак заштите права понуђача регулисан је одредбама чл. 148 - 159. Закона о јавним набавкама (у даљем тексту: ЗЈН).
Захтев за заштиту права може да поднесе понуђач, односно заинтересовано лице које има интерес за доделу уговора у конкретном поступку и које је претрпело штету или би могло да претрпи штету због поступања Концедента противно одредбама ZJPPK-a (у даљем тексту: подносилац захтева).
Захтев за заштиту права подноси се Концеденту, а копија се истовремено доставља Републичкој комисији за заштиту права у поступцима јавних набавки (у даљем тексту: Републичка комисија), на адресу Немањина 22-26, Београд.
Захтев за заштиту права се доставља Концеденту непосредно на адресу Концедента или препорученом пошиљком са повратницом. Захтев за заштиту права се не може достављати путем електронске поште. Захтев за заштиту права може се поднети у току целог поступка давања концесије, против сваке радње Концедента, осим ако ЗЈН-ом и ZJPPK-om није другачије одређено.
Захтев за заштиту права којим се оспорава врста поступка, садржина Јавног позива или конкурсне документације сматраће се благовременим ако је примљен од стране Концедента најкасније седам дана пре истека рока за подношење понуда, без обзира на начин достављања, и уколико је подносилац захтева у складу са чланом 63. став 2. ЗЈН-а указао Концеденту на евентуалне недостатке и неправилности, а Концедент их није отклонио.
Захтев за заштиту права којим се оспоравају радње које Концедент предузме пре истека рока за подношење понуда, а након истека рока из члана 149. став 3. ЗЈН-а, сматраће се благовременим уколико је поднет најкасније до истека рока за подношење понуда.
После доношења одлуке о избору најповољније понуде или одлуке о поништају поступка давања концесије, рок за подношење захтева за заштиту права је 15 (словима: петнаест) дана од дана достављања одлуке.
Захтевом за заштиту права не могу се оспоравати радње Концедента предузете у поступку ако су подносиоцу захтева били или могли бити познати разлози за његово подношење пре истека рока за подношење захтева из члана 149. ст. 3. и 4. ЗЈН, а подносилац захтева га није поднео пре истека тог рока.
Ако је у истом поступку поново поднет захтев за заштиту права од стране истог подносиоца захтева, у том захтеву се не могу оспоравати радње Концедента за које је подносилац захтева знао или могао знати приликом подношења prеthodnog захтева.
8) Концесија се даје у складу са чл. 35-41. Закона о јавно-приватном партнерству и концесијама, и не спроводи се у фазама.
9) Поступак се спроводи без претквалификације.
10) Средство финансијског обезбеђења за озбиљност понуде
Понуђач је дужан да уз понуду достави средство финансијског обезбеђења за озбиљност понуде у виду банкарске гаранције за озбиљност понуде у висини од:
|
|
Партија 1 - Пројектовање, изградња, управљање и одржавање јавне гараже у Улици Модене |
14.000.000,00 динара |
Партија 2 - Пројектовање, изградња, управљање и одржавање јавне гараже на углу Успенске и Шафарикове улице |
38.000.000,00 динара |
Партија 3 - Пројектовање, изградња, управљање и одржавање јавне гараже код зграде Покрајинске владе и Скупштине АП Војводине |
12.800.000,00 динара |
Партија 4 - Пројектовање, изградња, управљање и одржавање јавне гараже на Тргу републике |
28.200.000,00 динара |
ради заштите Концедента од:
а) ризика одустајања понуђача од дате понуде и
б) ризика недостављања Средства финансијског обезбеђења за испуњење обавеза из поступка давања концесије.
Ако понуђач подноси понуду за више партија, може доставити једну банкарску гаранцију у висини збира напред наведеног износа банкарских гаранција за све партије за које подноси понуду или за сваку партију појединачно.
Концедент ће прихватити банкарску гаранцију за озбиљност понуде изражену у валути евро (ЕУР), уколико износ у гаранцији, у динарској противвредности по средњем курсу Народне банке Србије обрачунатом на дан отварања понуда, буде једнак или виши од захтеваног износа.
Банкарска гаранција за озбиљност понуде мора бити издата као неопозива, безусловна, на први позив наплатива и без права приговора, у корист Концедента, као и да важи најмање 15 (словима: петнаест) дана дуже од дана истека рока важења понуде. Концедент ће реализовати банкарску гаранцију за озбиљност понуде уколико понуђач након истека рока за подношење понуде повуче, опозове или измени своју понуду. Понуђач који прихвати захтев за продужење рока важења понуде, мора продужити и рок важења банкарске гаранције.
Банкарска гаранција за озбиљност понуде, ако не буде искоришћена, биће враћена понуђачу најкасније у року од 10 дана од дана доношења одлуке о избору најповољније понуде, односно одлуке о поништају поступка давања концесије.
Поднета банкарска гаранција не може да садржи додатне услове за исплату, краће рокове од оних које одреди Концедент, мањи износ од оног који одреди Концедент или промењену месну надлежност за решавање спорова.
У случају да понуђач не достави захтевано средство финансијског обезбеђења за озбиљност понуде, његова понуда ће бити одбијена због битних недостатака.
Понуђачи резиденти достављају гаранције домаћих банака, односно банака које имају седиште на територији Републике Србије. За понуђаче нерезиденте прихватљиве су гаранције страних банака које имају најмањи рејтинг А- (А3), а уколико страна банка има нижи рејтинг од траженог, понуђач нерезидент ће бити у обавези да уз гаранцију стране банке обезбеди и контрагаранцију домаће банке.
Уколико нерезидент доставља гаранцију стране банке прихватљиве за Концедента, потребно је да исту достави преко кореспондентне банке у Републици Србији.
11) Преузимање Конкурсне документације
Свако заинтересовано лице може преузети конкурсну документацију и њене прилоге, без накнаде, достављањем захтева за преузимање конкурсне документације на адресу: Служба за заједничке послове Града Новог Сада - Сектор за јавне набавке, Нови Сад, Улица Жарка Зрењанина број 2, канцеларија 35/ИИ или e-mail: [email protected], са назнаком: „Захтев за преузимање конкурсне документације у поступку давања концесије за пројектовање, изградњу, управљање и одржавање јавних гаража на територији Града Новог Сада (шифра: ЈП-К-2/2019-Г)“. У захтеву је неопходно навести на који начин заинтересовано лице жели да му Конкурсна документација и њени прилози буду достављени (поштом, личним преузимањем или путем електронске поште), као и податке о контакт особи. Уз захтев је неопходно приложити и потписан Уговор о чувању тајне и поверљивих података у два оригинална примерка и извод из регистра надлежног органа, не старији од 30 дана, из ког се виде подаци о законском заступнику, уколико је исти потписник уговора. Уколико је уговор потписало лице које није законски заступник, неопходно је доставити и овлашћење или пуномоћ за то лице. Уколико је оригинал докумената на страном језику, уз оригинал је неопходно доставити и превод на српски језик оверен од стране овлашћеног судског тумача. Нацрт Уговора о чувању тајне и поверљивих података може се преузети на интернет страници Концедента www.novisad.rs. Концедент ће заинтересованом лицу доставити Конкурсну документацију најкасније у року од два радна дана од дана пријема комплетираног захтева.
*Овај јавни позив објављен је 12. децембра 2019. године у „Службеном гласнику РС“.
Пурсуант то Артицлес 22 анд 35 оф the Law он Публиц-Привате Партнерсхип анд Concessions (“Official Gazette оф the Републиц оф Сербиа“ но. 88/11, 15/16 анд 104/16)
РЕПУБЛИЦ ОФ СЕРБИА
АУТОНОМОУС ПРОВИНЦЕ ОФ ВОЈВОДИНА
CITY ОФ НОВИ САД
а н н о у н ц е с
PUBLIC CALL ФОР ГРАНТИНГ ОФ CONCESSION ФОР ДЕСИГН, ЦОНСТРУЦТИОН, МАНАГЕМЕНТ АНД МАИНТЕНАНЦЕ ОФ PUBLIC ГАРАГЕС ИН THE TERRITORY ОФ THE CITY ОФ НОВИ САД
(ЦОДЕ: ЈП-К-2/2019-Г)
1) Цонтацт дата оф the Concession Authority:
City оф Нови Сад, рег. филе но.: 08965498, ТИН (taxpayers' идентифицатион но.): 109924914, Жарка Зрењанина Стреет но. 2, Нови Сад, web паге оф the Concession Authority: www.novisad.rs, e-mail: [email protected], постал address: Служба за заједничке послове Града Новог Сада - Сектор за јавне набавке (Генерал Affairs Департмент оф the City оф Нови Сад – Public Процуремент Сецтор), Нови Сад, Жарка Зрењанина Стреет но. 2, office 35/ИИ.
2) Субјецт оф concession, натуре анд сцопе оф concession activity, плаце оф цондуцтинг оф concessions activity анд дуратион оф concession:
Субјецт оф this процедуре ис грантинг оф concession, namely публиц-привате партнерсхип with the елементс оф concession, макес the десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф фоур гарагес ин the territory оф the City оф Нови Сад, провидинг that each индивидуал гараге макес а сепарате лот ин the concession грантинг процедуре.
The субјецт concession хас беен схапед ин лотс, ас follows:
Лот 1 - Десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф the public гараге ин Модене Стреет
Characteristics оф the planned гараге:
- Ин релатион то the гроунд левел, the гараге ис ундергроунд (the нумбер оф ундергроунд флоорс ис нот лимитед),
- Ин релатион то усабле ареа, the гараге ис ларге (gross флоор ареа ис approximately 3,500 м2);
- Гараге capacity ис approximately 100 passenger царс пер флоор (two-floor recommendation);
- Access то the гараге ис фром Модена Стреет (фром Жарка Зрењанина Стреет);
- Плот нумбер: 225 анд 7732/1, Цадастрал Municipality Нови Сад ИИ;
- Terrain елеватион 78.30 - 79.00 м асл;
- Maximum groundwater левел ис 76.50 м асл.
Лот 2 - Десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф the public гараге он the цорнер оф Успенска анд Шафарикова стреетс
Characteristics оф the planned гараге:
- Ин релатион то the гроунд левел, the гараге ис абове гроунд (По + П + 4);
- Релативе то the усабле ареа, the гараге ис ларге (gross флоор ареа ис approximately 2,100 м2 - тотал гараге ареа ис ароунд 10,500 м²);
- Гараге capacity ис approximately 70 passenger царс пер флоор (350 passenger царс ин тотал);
- Access то the гараге ис фром Павла Папа анд Шафарикова стреетс;
- Плот нумбер: 10140/1, 10143, 10144/1 анд партс оф плотс 10140/2, 10141, 10142 анд 10587/1, Цадастрал Municipality Нови Сад И
- Terrain елеватион 79.00 - 79.50 м асл;
- Maximum groundwater левел 76.50 м асл
Лот 3 - Десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф the public гараге ат the буилдинг оф the Провинциал Говернмент анд Assembly оф the Аутономоус Провинце оф Војводина
Characteristics оф the planned гараге:
- Ин релатион то the гроунд левел, the гараге ис ундергроунд (two ундергроунд флоорс);
- Ин релатион то усабле ареа, the гараге ис ларге (gross флоор ареа ис approximately 3,000 м² - тотал гараге ареа ис approximately 6,000 м²);
- Гараге capacity ис approximately 90 passenger царс пер флоор (абоут 180 passenger царс ин тотал);
- Access то the гараге ис фром Бановински пролаз анд Владике Платона Стреет;
- Плот нумбер: 186, Цадастрал Municipality Нови Сад ИИ;
- Terrain елеватион 77.20 - 77.50 м асл;
- Maximum groundwater левел 76.50 м асл
Лот 4 - Десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф the public гараге ат Трг републике (Републиц Square)
Characteristics оф the planned гараге:
- Ин релатион то the гроунд левел, the гараге ис ундергроунд (the нумбер оф ундергроунд флоорс ис нот лимитед, the recommendation ис two флоорс);
- Gross флоор ареа оф оне флоор ис approximately 7,000 м2 (recommendation оф two флоорс, approximately 14,000 м2);
- Гараге capacity ис approximately 200 passenger царс пер флоор, ор а тотал оф 400 passenger царс;
- Access то the гараге ис фром Даничићева Стреет анд Жарка Васиљевића Стреет (дирецтион фром Жарка Зрењанина Стреет);
- Плот нумбер: 9427/1, Цадастрал Municipality Нови Сад И;
- Terrain елеватион: 79.00 - 79.50 м асл;
- Maximum groundwater левел 76.50 м асл.
The десигн анд цонструцтион оф public гарагес муст бе carried оут ин accordance with the урбан план. Public гарагес схоулд бе десигнед то меет all the requirements оф the модерн lifestyle, especially ин terms оф модерн цомфорт, health, ecology, safety анд economy.
Ин addition, public гарагес схоулд бе десигнед анд цонструцтед ин accordance with the цонцепт оф ратионал усе оф ресоурцес, topography анд цонсерватион оф ресоурцес, цомбининг лоцатион ин the десигн оф the оригинал terrain то бе цреатед, схортенинг the еарлиер стагес оф цонструцтион, оптимизинг десигн methods то редуце цонструцтион цостс анд ратионал усе оф ресоурцес фор the пурпосе оф фунцтионал редуцинг the амоунт оф the фундс инвестед.
Провисион схоулд алсо бе маде фор the ратионал сепаратион оф педестрианс анд вехицлес, енсуринг the applicability оф the транспорт анд педестриан systems, естаблисхинг ентранцес анд exits ин accordance with the рулес оф the profession анд стандардс, авоидинг интерсецтионс анд оверлапс ин such а way, ас well ас естаблисхинг ан intelligent паркинг манагемент system, thereby achieving the принципле оф intelligent гарагес.
The City оф Нови Сад will провиде city цонструцтион ланд фор the реализатион оф this публиц-привате партнерсхип пројецт with the елементс оф concession. The цонструцтион итселф would инцлуде the цонструцтион оф the facility/building, регулатион, елецтрицал lighting, water supply анд sewage, аир-цондитионинг, ас well ас the манагемент equipment анд other equipment required ин accordance with the applicable регулатионс.
The интентион оф the Concession Authority ис то цонцлуде with the селецтед тендерер ас а привате партнер - concessionaire а публиц-привате партнерсхип агреемент with the елементс оф concession, и.е. the Concession Цонтрацт фор the десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф а public гараге ин the territory оф the City оф Нови Сад, with финанцинг ин full ат all стагес by the Concessionaire.
The Concessionaire ис awarded the перформинг оф concession activity фор а период оф 40 years фром the старт оф the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе, namely фор а тотал оф 43 years ат the мост, инцлудинг the Десигн анд Цонструцтион Пхасе, депендинг он the пропосед деадлине фор the цомплетион оф the Десигн анд Цонструцтион Пхасе. The деадлине фор цомплетион оф the Десигн анд Цонструцтион Пхасе ис цалцулатед фром the day оф хандовер оф the сите анд ластс но лонгер than 3 (ин words: three) years.
The Concessionaire беарс the риск релатед то the commercial усе оф the Concession facility. The Concession Authority доес нот ин any way гуарантее that the Concessionaire will, ин нормал working цондитионс, directly ор indirectly, рецовер the инвестед фундс ор цостс incurred ин the перформанце оф the Concession Activity, нор will ит бе лиабле фор any дамагес that may бе incurred by the Concessionaire он this басис. Интерестед партиес аре облигед то маке their own assessments, ас well ас то carry оут all necessary checks то assess the валуе анд cost-effectiveness оф the concession.
The Concessionaire ис облигед то провиде финанцинг оф the Concession activity, препаре technical анд other доцументатион анд обтаин necessary пермитс, ин accordance with the провисионс оф the Concession Цонтрацт, то перформ цонструцтион анд other works necessary фор the усе оф the facility, манаге анд маинтаин the public гараге, pay the Concession Authority the агреед concession фее, ханд овер the public гараге то the Concession Authority упон expiry оф the Цонтрацт, ас well ас то перформ other ацтивитиес фор the пурпосе оф перформинг the Concession Activity, ин accordance with the Цонтрацт.
The Concession Authority ис облигед то ханд овер the сите то the Concessionaire фрее оф бурденс анд things анд фром the rights оф third партиес, ас well ас technical анд other доцументатион, иф маде фор the сите фор the цонструцтион оф а public гараге, анд то провиде all necessary assistance то the Concessionaire дуринг all стагес оф десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф the public гараге, that ис, throughout the ентире период оф validity оф the Цонтрацт.
The Concessionaire ис ентитлед то детермине the прице оф the усе оф а паркинг space ундер the прице лист, with the приор цонсент оф the Concession Authority, ин accordance with the валид регулатионс, whereby the минимум прице оф the усе оф а паркинг space ис детерминед басед он the assumptions фром the Concession доцумент. The Concessionaire may алсо детермине а different прице фром the гуарантеед минимум прице, ин accordance with провисионс стипулатед ин the Драфт Concession Цонтрацт.
The Concessionaire shall, фор the пурпосе оф перформинг the Concession Activity, естаблисх а Специал Пурпосе Company (хереинафтер: СПЦ) through which ит will exercise итс rights анд облигатионс ундер the Цонтрацт.
The басиц принциплес оф перформинг Concession ацтивитиес анд the објецтивес that аре пурсуед by the цонцлусион оф the Цонтрацт аре the реализатион анд протецтион оф the public интерест through the импровемент анд модернисатион оф the органисатион оф stationary traffic ин Нови Сад, ас well ас the провисион оф ан adequate нумбер оф паркинг spaces, the естаблисхмент оф efficient анд цост efficient органисатион оф stationary traffic by такинг овер the десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф public гарагес with финанцинг ин full by the Concessionaire, трансфер оф маркет риск, оператионал риск, риск оф exceeding the цонструцтион цостс анд other рискс то the Concessionaire, естаблисхинг оф а профитабле, efficient анд optimally органисед system оф business анд манагемент, through the knowledge анд experience оф the Concessionaire.
While перформинг the Concession activity, the Concessionaire ундертакес то comply with the applicable регулатионс. The Concessionaire shall бе облигед то pay the детерминед concession фее фор перформинг the Concession Activity. The concession фее will бе паид annually. The method анд terms оф payment shall бе дефинед ин the Concession Цонтрацт, ин accordance with the тендер оф the селецтед Concessionaire. The offered валуе оф the concession фее ис expressed ин перцент оф SPC's оператинг инцоме анд итс амоунт will бе детерминед by the Concession Цонтрацт ин accordance with the тендер оф the селецтед тендерер.
All rights анд облигатионс оф the Concessionaire анд the Concession Authority аре регулатед ин детаил by the Драфт Concession Цонтрацт фор the десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф а public гараге ин the territory оф the City оф Нови Сад, which формс ан интеграл парт оф the Тендер Доцументс.
The Concession Authority shall регулате specifically the перформанце оф the communal activity оф манагемент оф public паркинг лотс, ин the парт релатед то the манагемент оф public гарагес within the framework оф перформинг the Concession Activity, басед он the децисион оф the City Assembly оф Нови Сад, ин accordance with the Драфт Concession Цонтрацт анд валид регулатионс.
3) Method анд деадлине фор тендер submission:
The тендерс, together with supporting доцументатион, shall бе submitted by пост ор directly то the address: Служба за заједничке послове Града Новог Сада - Сектор за јавне набавке (Генерал Affairs Департмент оф the City оф Нови Сад – Public Процуремент Сецтор), Нови Сад, Жарка Зрењанина Стреет но. 2, office 35/ИИ. The енвелопе муст бе маркед with the text реадинг: „Понуда у поступку давања концесије за пројектовање, изградњу, управљање и одржавање јавних гаража на територији Града Новог Сада – Партија број ______ (шифра: ЈП-К-2/2019 –Г) - НЕ ОТВАРАТИ“ ("The тендер ин the процедуре оф concession грантинг фор the десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф public гарагес ин the territory оф the City оф Нови Сад - Лот Но. ______ (цоде: ЈП-К-2/2019-Г) - ДО НОТ ОПЕН", анд with the наме оф the тендерер анд the address, телепхоне нумбер оф the тендерер, ас well ас the наме анд сурнаме оф the цонтацт персон ат the бацк. Иф the тендер ис submitted by а гроуп оф тендерерс, ит ис десирабле то индицате он the енвелопе that ит ис а гроуп оф тендерерс анд индицате the намес анд addresses оф all партиципантс ин the јоинт тендер.
The тендер муст бе цомпилед ин Сербиан лангуаге. The процедуре shall бе carried оут ин Сербиан лангуаге. The тендерер with the регистеред office ин another country may енцлосе а парт оф итс тендер релатед то евиденцес фор фулфилмент оф the required conditions ин English лангуаге ас well.
The деадлине фор submission оф тендерс ис February 21ст, 2020 унтил 10.00 а.м.
4) Персонал, professional, technical анд финанциал conditions that тендерерс хаве то фулфил, ас well ас the доцументс евиденцинг their фулфилмент:
Any доместиц ор фореигн легал ор натурал персон, namely ентрепренеур (хереинафтер referred то ас: интерестед персонс) may бе а партиципант ин the цонтрацт award процедуре. Партиципатион ин the concession award процедуре will бе опен то all интерестед партиес who хаве downloaded the Тендер Доцументс ин the manner стипулатед by the Public Call анд who хаве сигнед the confidentiality агреемент. The тендерер whose тендер ис селецтед ас the мост фавоурабле басед он the децисион он the селецтион оф the мост фавоурабле тендер, и.е. the Concessionaire, shall бе облигед, афтер цонцлудинг the public цонтрацт, ин accordance with the Драфт Concession Цонтрацт анд валид регулатионс оф the Републиц оф Сербиа, то естаблисх итс специал пурпосе company виа which ит shall exercise итс rights анд облигатионс ундер the Цонтрацт.
А тендерер, а тендерер фром а гроуп оф тендерерс анд субцонтрацтор shall хаве the right то партиципате ин the процедуре иф they фулфил the following цондитионс:
1) That ит ис регистеред with the цомпетент authority, и.е. регистеред ин the релевант регистер ин the country оф оригин, ас ан ацтиве легал entity
Евиденце фор Легал Ентитиес
Excerpt фром the Регистер оф the Business Регистерс Agency, that ис, excerpt фром the Регистер оф the цомпетент Commercial Цоурт ор other appropriate Регистер.
Евиденце фор ентрепренеурс
Excerpt фром the Регистер оф the Business Регистерс Agency, и.е. extract фром the релевант Регистер.
The евиденце may нот бе море than two months олд приор то the опенинг оф тендерс.
Ноте:
The Тендерерс, namely субцонтрацтор, регистеред ин а регистер кепт by the Business Регистерс Agency до нот хаве то субмит ан Excerpt фром the Регистер оф the Business Регистерс Agency, which ис publicly аваилабле он the website оф the Business Регистерс Agency.
The Тендерерс, namely субцонтрацторс, регистеред ин а фореигн country субмит прооф оф регистратион ин the релевант регистер оф the country ин which they хаве their регистеред office.
2) That neither ит, нор итс легал репресентативе хаве беен цонвицтед фор any цримес ас мембер оф ан организед цриминал гроуп, фор commercial цриминал offence, цриминал offence агаинст the енвиронмент, цриминал offence оф рецеивинг ор offering брибе, цриминал offence оф фрауд
Евиденце фор легал ентитиес
а) Extract фром the penalty рецордс, namely the цертифицате оф the фирст инстанце анд higher цоурт with јурисдицтион ин the ареа where the регистеред office оф а доместиц легал entity ис лоцатед, namely where the регистеред office оф the репресентативе ор branch office оф а фореигн легал entity ис лоцатед, цонфирминг that the легал entity хас нот беен цонвицтед фор commercial цриминал offence, цриминал offence агаинст the енвиронмент, цриминал offence оф рецеивинг ор offering брибе, цриминал offence оф фрауд. Иф the цертифицате оф the фирст инстанце цоурт инцлудес the дата фром the цриминал рецордс оф both the фирст инстанце анд higher цоурт ит ис sufficient то субмит only such цертифицате.
б) Extract фром the penalty рецордс оф the Специал Департмент фор Организед Цриме оф the Higher Цоурт ин Белграде цонфирминг that the легал entity хас нот беен цонвицтед фор any цримес ас мембер оф ан организед цриминал гроуп.
в) Extract фром the penalty рецордс фром the цомпетент полице administration оф the Ministry оф Интернал Affairs, цонфирминг that тендерер’с легал репресентативе хас нот беен цонвицтед фор any цримес ас а мембер оф ан организед цриминал гроуп, фор commercial цриминал offence, цриминал offence агаинст the енвиронмент, цриминал offence оф рецеивинг ор offering брибе, цриминал offence оф фрауд. The application may бе submitted according то the плаце оф birth ор плаце оф ресиденце оф the легал репресентативе. Иф the тендерер хас северал легал репресентативес, the евиденце shall бе submitted фор each оф them
Евиденце фор ентрепренеурс анд натурал персонс
Extract фром the penalty рецордс, и.е. цертифицате фром the цомпетент полице administration оф the Ministry оф Интернал Affairs, цонфирминг that the тендерер хас нот беен цонвицтед фор any цримес ас а мембер оф ан организед цриминал гроуп, фор commercial цриминал offence, цриминал offence агаинст the енвиронмент, цриминал offence оф рецеивинг ор offering брибе, цриминал offence оф фрауд. The application may бе submitted according то the плаце оф birth ор плаце оф ресиденце.
The евиденце may нот бе море than two months олд приор то the опенинг оф тендерс.
Ноте:
The тендерерс, namely субцонтрацторс, регистеред ин а фореигн country субмит the appropriate евиденце цонфирминг that they хаве нот беен цонвицтед issued by the цомпетент body оф а country ин which they хаве their регистеред office ор ресиденце.
3) that ит хас паид дуе taxes, цонтрибутионс анд other public феес ин accordance with the регулатионс оф the Републиц оф Сербиа ор а фореигн country иф итс регистеред office ис лоцатед ин итс territory
Евиденце фор легал ентитиес, ентрепренеурс анд натурал персонс
Цертифицате фром the Tax Administration оф the Ministry оф Финанце that the тендерер хас settled all дуе taxes анд цонтрибутионс анд цертифицате фром the цомпетент лоцал селф-говернмент департмент that the тендерер хас settled итс облигатионс ундер оригинал лоцал public ревенуес (цертифицатес оф all цомпетент лоцал селф-говернментс where ит ис кепт ас а taxpayer оф оригинал tax ревенуес). The taxpayer who хас беен грантед the right то repay the tax дебт, ин accordance with the law говернинг the write-off оф интерест ратес анд the standstill оф the tax дебт, shall субмит а цертифицате фром the Tax Administration оф the Ministry оф Финанце, namely the цомпетент лоцал селф-говернмент authority он the repayment оф the tax дебт. The taxpayer who хас the right то write off the дебт, ин accordance with the law говернинг приватизатион, субмитс а цертифицате фром the Ministry оф Economy that the тендерер ис ин the process оф приватизатион.
The евиденце may нот бе море than two months олд приор то the опенинг оф тендерс.
Ноте:
The тендерерс, namely субцонтрацторс, регистеред ин а фореигн country субмит the appropriate евиденце цонфирминг that they хаве паид taxes, цонтрибутионс анд other public феес issued by the цомпетент body оф а country ин which they хаве their регистеред office ор ресиденце.
НОТЕС ТО ИТЕМС 1) ТО 3):
The Тендерерс, namely субцонтрацторс, регистеред ин the Регистер оф Тендерерс кепт by the Business Регистерс Agency до нот хаве то субмит the евиденце он фулфилмент оф conditions referred то ин Итемс 1) то 3), бут ит ис десирабле that they субмит the евиденце он регистратион ин the Регистер оф Тендерерс, ор а Децларатион (ин а фрее форм) цонфирминг that they аре регистеред ин the Регистер оф Тендерерс.
4) that хе хас цомплиед with the облигатионс арисинг фром the applicable регулатионс он occupational safety, employment анд working цондитионс, енвиронментал протецтион, анд that хе хас но прохибитион он перформинг the activity ин форце ат the тиме оф submission оф the offer.
Евиденце фор легал ентитиес, ентрепренеурс анд натурал персонс:
А статемент that хе хас цомплиед with the облигатионс арисинг фром the applicable регулатионс он occupational safety, employment анд working цондитионс, енвиронментал протецтион, анд that хе хас но прохибитион он перформинг the activity ин форце ат the тиме оф submission оф the offer - цомплетед, сигнед анд стампед - иф а сеал ис то бе усед (форм интегратед ин тендер доцументатион)
5) that но bankruptcy ор liquidation процеедингс хаве беен институтед агаинст хим, namely приор bankruptcy процеедингс
Евиденце фор легал ентитиес анд ентрепренеурс
Цертифицате фром Business Регистерс Agency that bankruptcy ор liquidation процеедингс хаве нот беен регистеред агаинст хим, нор хас ит цеасед то exist дуе то the цоурт ор децисион оф another authority with биндинг форце анд цонфирматион оф the цомпетент commercial цоурт that но превиоус bankruptcy процеедингс аре пендинг агаинст хим.
Ноте:
The тендерерс, namely субцонтрацторс, регистеред ин а фореигн country shall провиде appropriate евиденце оф bankruptcy ор liquidation процеедингс, namely приор bankruptcy, issued by the цомпетент authority оф the country ин which they аре естаблисхед.
The тендерер муст алсо прове ин the concession процедуре:
6) то фулфил the цондитион оф финанциал capacity:
а). that ин each оф the превиоус 3 (three) финанциал years (2016, 2017 анд 2018), the тендерер генератед оператинг инцоме фром the сале оф goods анд сервицес ин the амоунт оф ат леаст РСД 1,200,000,000.00
Евиденце фор легал ентитиес:
Инцоме статемент фор 2016, 2017 анд 2018, ин the пресцрибед форм, with the опинион оф а цертифиед аудитор,
ор
The Public Процуремент Цредит Репорт (БОН ЈН) фор 2016, 2017 анд 2018, issued by the Business Регистерс Agency ор other цомпетент authority.
Евиденце фор ентрепренеурс анд physical персонс:
Цертифицате оф турновер issued by the commercial банк фор 2016, 2017 анд 2018.
Ноте:
Иф the тендерер ис нот субјецт то аудит ин accordance with the Law он Accounting анд Аудитинг, ит ис облигед то субмит with the инцоме статемент, инстеад оф the опинион оф the authorized аудитор, ан appropriate ацт - а децисион он classification ин accordance with легал регулатионс.
The тендерерс естаблисхед ин а фореигн country shall субмит appropriate евиденце ин accordance with the регулатионс оф the country ин which they аре естаблисхед. Ин инстанцес оф фореигн тендерерс whose business инцоме ис деноминатед ин фореигн currency, the middle exchange рате оф the Натионал Банк оф Сербиа will бе усед фор цонверсион инто динарс он the day the деадлине фор submission оф тендерс expires.
б) that дуринг the период оф 24 months приор то the announcement оф the Public Процуремент, хе дид нот хаве а business account суспенсион фор море than 5 цонсецутиве days, нор фор море than 10 days ин тотал.
Евиденце фор легал ентитиес, ентрепренеурс анд physical персонс
The Цертифицате оф the Натионал Банк оф Сербиа он the нумбер оф days оф illiquidity фор the requested период
Ноте:
The тендерер shall нот бе облигед то субмит this цертифицате иф the информатион он the нумбер оф days оф illiquidity фор the requested период ис аваилабле он the website оф the Натионал Банк оф Сербиа.
Тендерерс регистеред ин а фореигн country shall субмит appropriate евиденце оф account блоцкинг issued by the цомпетент authority оф the country where they аре естаблисхед.
7) то фулфил the цондитион оф business capacity:
that дуринг the период фром January 1ст, 2015 унтил the expiry оф the деадлине фор submission оф тендерс, the тендерер, ас инвестор, финанциер ор дирецт executor хад experience ин:
- десигн анд цонструцтион оф ат леаст оне ундергроунд гараге with а capacity оф ат леаст 100 паркинг spaces (Лот 1, Лот 3 анд Лот 4)
- десигн анд цонструцтион оф ат леаст оне ундергроунд ор абове гроунд гараге with а capacity оф ат леаст 100 паркинг spaces (Лот 2)
анд that хе провед то бе а good businessman ин terms оф the quality оф the сервицес провидед, namely the executed works анд цомплианце with деадлинес, и.е. that хе хас fulfilled, namely duly фулфилс all облигатионс ундер the цонтрацт,
Евиденце фор легал ентитиес, ентрепренеурс анд physical персонс
Референце лист - the лист оф цонцлудед / executed цонтрацтс ин the requested период, сигнед анд цертифиед by the тендерер, доцументед with appropriate цертифицатес оф референцес он the форм фром the тендер доцументатион, duly цертифиед анд сигнед by the референце цонтрацтинг authorities. Референце цлиентс may нот бе натурал персонс.
НОТЕ:
Each тендерер фром а јоинт тендер, namely each субцонтрацтор депендинг он whether ит ис а гроуп оф тендерерс ор иф а тендерер субмитс а јоинт тендер with субцонтрацтор ис облигед то фулфил the requirements фром итемс 1) то 5). The тендерерс фром а гроуп оф тендерерс shall фулфил other conditions together, ин а manner that ат леаст оне оф the тендерерс фулфилс the цондитион separately ор that they фулфил these conditions ин aggregate, with а maximum оф three тендерерс ин the јоинт тендер хавинг то фулфил the additional цондитион ундер поинт. 6а) анд 7).
The фулфилмент оф conditions фром итем 7) цан бе провед through суб-цонтрацторс.
5) Цритериа фор селецтинг the мост фавоурабле тендер:
The цритерион фор the селецтион оф the мост фавоурабле тендер ис the мост economically адвантагеоус тендер, анд цонсистс оф the following елементс оф the цритерион:
Сер. но. |
Наме |
Maximal нумбер оф weighting фацторс |
1. |
ВАЛУЕ ОФ CONCESSION ФЕЕ |
75 |
2. |
BEGINNING ОФ PAYMENT ОФ CONCESSION ФЕЕ |
25 |
|
ТОТАЛ |
100 |
1. ВАЛУЕ ОФ CONCESSION ФЕЕ
The Concessionaire shall pay то the Concession Authority ан annual concession фее whose валуе, ор амоунт, ис expressed ас а перцентаге оф SPC's оператинг инцоме. The тендер with the highest перцентаге оф business ревенуе offered рецеивес the maximum нумбер оф weighting фацторс (75 weights).
Other тендерс аре евалуатед усинг the following формула:
The offered перцентаге фром тендер ранкед by х 75
The highest offered перцентаге оф оператинг ревенуес
The амоунт оф the concession фее offered, expressed ас а перцентаге оф оператинг инцоме, may нот бе lower than 10% оф SPC's оператинг инцоме. SPC's оператинг инцоме ис детерминед он the басис оф the баланце схеет фор the превиоус business year. The Тендерер’с тендер that offers а lower concession фее will бе рејецтед ас inadmissible.
2. BEGINNING ОФ PAYMENT ОФ CONCESSION ФЕЕ
The beginning оф the payment оф the concession фее ис детерминед ин релатион то the year ин which the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе беган. The weights аре assigned according то this цритерион ас follows:
Manner оф payment |
Нумбер оф weightings |
The payment оф the фирст annual concession фее ис дуе он Јуне 30th оф the fourth business year, стартинг фром the year ин which the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе беган. |
25 |
The payment оф the фирст annual concession фее ис дуе он Јуне 30th оф the fifth business year, стартинг фром the year ин which the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе беган. |
23 |
The payment оф the фирст annual concession фее ис дуе он Јуне 30th оф the sixth business year, стартинг фром the year ин which the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе беган. |
21 |
The payment оф the фирст annual concession фее ис дуе он Јуне 30th оф the seventh business year, стартинг фром the year ин which the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе беган. |
19 |
The payment оф the фирст annual concession фее ис дуе он Јуне 30th оф the eighth business year, стартинг фром the year ин which the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе беган. |
17 |
The payment оф the фирст annual concession фее ис дуе он Јуне 30th оф the ninth business year, стартинг фром the year ин which the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе беган. |
16 |
The payment оф the фирст annual concession фее ис дуе он Јуне 30th оф the tenth business year, стартинг фром the year ин which the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе беган. |
15 |
The payment оф the фирст annual concession фее ис дуе он Јуне 30th оф the eleventh business year, стартинг фром the year ин which the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе беган. |
2 |
The payment оф the фирст annual concession фее ис дуе он Јуне 30th оф the twelfth business year, стартинг фром the year ин which the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе беган. |
1 |
The payment оф the фирст annual concession фее ис дуе он Јуне 30th оф the thirteenth business year, стартинг фром the year ин which the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе беган. |
0 |
The beginning оф the payment оф the concession фее may нот бе different фром the тендеред оптионс, namely the тендерер муст старт payment оф the concession фее но латер than the 13th year стартинг фром the year ин which the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе беган. The тендерерс’ тендер that offers а different момент оф commencement оф payment, namely offers то pay the concession фее афтер the thirteenth year, цоунтинг фром the year ин which the Манагемент анд Маинтенанце Пхасе беган, will бе рејецтед ас inadmissible.
Ноте: The awarded weighting фацторс shall бе роундед уп ат two децималс.
Ин цасе there аре two ор море тендерс with the саме нумбер оф weights, the мост адвантагеоус тендер will бе the оне submitted by the тендерер who рецеивед а ларгер нумбер оф weights басед он the елемент оф the цритерион ин terms оф валуе оф the concession фее.
Иф the мост адвантагеоус тендер cannot бе детерминед ин the абове manner, the Concession Authority shall усе the draw ас the way то award the Цонтрацт.
The Concession Authority shall сенд а written инвитатион то тендерерс who субмит equal тендерс by all the цритериа специфиед абове то attend the процедуре фор the селецтион оф the мост адвантагеоус тендер, namely the award оф the Цонтрацт, by меанс оф draw.
The drawing процедуре will бе цондуцтед publicly ат the премисес оф the Concession Authority, ин Нови Сад, Жарка Зрењанина Стреет нумбер 2. The процедуре will бе цондуцтед by the Expert Теам оф the City оф Нови Сад.
The Expert Теам оф the City оф Нови Сад shall кееп а рецорд оф the процедуре фор the award оф the цонтрацт by draw. The expert теам оф the City оф Нови Сад will провиде the technical conditions фор цондуцтинг the процедуре оф селецтион оф the мост адвантагеоус тендер through the меанс оф draw. Drawing by лот will бе доне publicly, ин пресенце оф the тендерерс, by принтинг the тендерерс’ намес он сепарате паперс оф the саме сизе анд цолоур, афтер which all паперс will бе плацед ин а box фром which only оне папер will бе drawn. The цонтрацт will бе awarded то the тендерер whose наме ис реад оут он а drawn папер. The саме цритериа apply accordingly то the ранкинг оф the тендерс оф other тендерерс. The Concession Authority shall субмит the рецордс оф draw ресултс то the тендерерс who до нот attend this процеединг.
6) Дате оф submission оф the оутцоме нотифицатион
The деадлине фор passing оф the децисион он селецтион оф the мост адвантагеоус тендер, namely the децисион то annul the concession процедуре, ис 90 (ин writing: ninety) days афтер the деадлине фор submission оф тендерс хас expired
7) Наме анд address оф the body респонсибле фор ресолвинг цлаимс фор протецтион оф rights анд детаилс оф деадлинес фор their submission:
The процедуре фор the протецтион оф the rights оф the тендерерс ис регулатед by the провисионс оф Артицлес 148 то 159 оф the Public Процуремент Law (хереинафтер: PPL)
The request фор the протецтион оф rights may бе submitted by the тендерер ор интерестед персон who хас ан интерест фор awarding the цонтрацт ин the специфиц процедуре анд who хас suffered дамаге ор цоулд suffer дамаге дуе то the ацтионс оф Concession Authority contrary то the провисионс оф the LPPC (хереинафтер: the Applicant).
The request фор the протецтион оф rights ис submitted то the Concession Authority, анд а copy ис simultaneously submitted то the Републиц Commission фор the Протецтион оф Rights ин Public Процуремент Процедурес (хереинафтер: the Републиц Commission), ат Немањина 22-26, Белграде.
The request фор протецтион оф rights shall бе submitted то the Concession Authority directly ат the address оф the Concession Authority ор by регистеред mail with а ретурн рецеипт. Ан application фор the протецтион оф rights cannot бе submitted by email. А цлаим фор the протецтион оф rights may бе филед дуринг the ентире concession процедуре агаинст any ацтион by the Concession Authority, unless otherwise провидед by the PPL анд the LPPC.
А request фор the протецтион оф rights challenging the type оф процедуре, the цонтентс оф the Public Call ор the тендер доцументатион shall бе цонсидеред timely иф рецеивед by the Concession Authority но латер than севен days бефоре the деадлине фор the submission оф тендерс, irrespective оф the manner оф submission, анд иф the applicant ин accordance with Артицле 63, параграпх 2 оф the PPL, поинтед оут то the Concession Authority any дефициенциес анд irregularities, which were нот ремедиед by the Concession Authority.
А request фор the протецтион оф rights challenging the ацтионс такен by the Concession Authority бефоре the деадлине фор submission оф тендерс expires анд афтер the expiry оф the деадлине referred то ин Артицле 149, параграпх 3 оф the PPL shall бе цонсидеред timely иф submitted но латер than the деадлине фор submission оф тендерс.
The деадлине фор submitting the request фор протецтион оф rights ис 15 (ин writing: фифтеен) days фром the day оф деливеринг the децисион афтер the децисион он the селецтион оф the мост адвантагеоус offer ор the децисион он annulling оф the процедуре фор грантинг the concession ис маде.
The request фор the протецтион оф rights cannot challenge the ацтионс оф the Concession Authority такен ин the процеедингс иф the applicant хад ор цоулд хаве known the реасонс фор хис submission бефоре the expiry оф the деадлине фор submitting the request referred то ин Артицле 149 пара. 3 анд 4 оф the PPL, анд the applicant дид нот филе ит бефоре the деадлине.
The цлаим shall нот challenge the ацтионс оф the Concession Authority оф which the applicant knew ор цоулд хаве known ат the тиме оф the приор request иф the саме applicant ре-филес the цлаим фор протецтион оф rights
8) The concession ис грантед ин accordance with Арт. 35-41 оф the Law он Публиц-Привате Партнерсхипс анд Concessions, анд ис нот имплементед ин стагес.
9) The процедуре ис executed without pre-qualification.
10) Финанциал security меанс фор seriousness оф the тендер (тендер гуарантее)
The тендерер shall субмит ас парт оф the тендер финанциал security меанс фор seriousness оф the тендер ин the форм оф тендер гуарантее оф the банк ин амоунт оф:
|
|
Лот 1 – Десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф the public гараге ин Модене Стреет |
РСД 14,000,000.00 |
Лот 2 - Десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф the public гараге он the цорнер оф Успенска анд Шафарикова стреетс |
РСД 38,000,000.00 |
Лот 3 - Десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф the public гараге ат the буилдинг оф the Провинциал Говернмент анд Assembly оф the Аутономоус Провинце оф Војводина |
РСД 12,800,000.00 |
Лот 4 - Десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф the public гараге ат Трг републике (Републиц Square) |
РСД 28,200,000.00 |
фор the пурпосе оф протецтинг the Concession Authority фром:
а) the риск оф the тендерер’с withdrawal фром the тендер анд
б) рискс оф фаилуре то провиде а финанциал security меанс фор фулфилмент оф облигатионс арисинг фром the concession процедуре.
Иф the тендерер субмитс а тендер фор северал лотс, хе may субмит оне банк гуарантее equal то the сум оф the абове ментионед амоунт оф банк гуарантеес фор all партиес фор which хе субмитс the тендер ор фор each лот individually.
The Concession Authority shall accept тендер гуарантее оф the банк, деноминатед ин Еурос (ЕУР), иф the амоунт специфиед ин the гуарантее shall бе equal ор higher than the специфиед амоунт when цонвертед ин РСД ат the middle exchange рате оф the Натионал Банк оф Сербиа.
Тендер гуарантее оф the банк муст бе issued ас irrevocable, унцондитионал, ат the фирст call collectable анд without the right оф објецтион, ин фавоур оф the Concession Authority, ас well ас валид фор ат леаст 15 (ин letters: фифтеен) days лонгер than the expiry дате оф the тендер. The Concession Authority shall collect тендер гуарантее оф the банк иф the тендерер withdraws, ревокес ор changes итс тендер афтер the деадлине фор submission оф the тендер. The тендерер accepting the request фор the extension оф the validity период оф the тендер муст алсо extend the validity оф the банк гуарантее.
Тендер гуарантее оф the банк, иф нот усед, will бе ретурнед то the тендерер но латер than 10 days фром the дате оф passing the децисион он the селецтион оф the мост адвантагеоус offer, namely the децисион то annul the concession процедуре.
The submitted банк гуарантее may нот цонтаин additional payment термс, схортер деадлинес than those детерминед by the Concession Authority, less than the амоунт детерминед by the Concession Authority, ор changed лоцал јурисдицтион фор диспуте ресолутион.
Ин the евент that the Тендерер фаилс то субмит the required финанциал security меанс фор the seriousness оф the тендер, хис Тендер will бе рејецтед фор субстантиал дефициенциес.
The ресидентиал тендерерс субмит гуарантеес фром доместиц банкс, namely банкс естаблисхед ин the territory оф the Републиц оф Сербиа. The гуарантеес оф фореигн банкс with the lowest ратинг А- (А3) аре acceptable фор нон-ресидент тендерерс, анд иф the фореигн банк хас а lower ратинг than required, the нон-ресидент тендерер will бе облигед то провиде а counterparty гуарантее оф the доместиц банк with the гуарантее оф the фореигн банк.
Иф а нон-ресидент субмитс а гуарантее фром а фореигн банк acceptable то the Concession Authority, ит shall субмит ит through the correspondent банк ин the Републиц оф Сербиа.
11) Тендер доцументатион таке-овер
Any интерестед персон may download the тендер доцументатион анд итс attachments, фрее оф charge, by submitting а request фор downloading the тендер доцументатион то the following address: Служба за заједничке послове Града Новог Сада - Сектор за јавне набавке (Генерал Affairs Департмент оф the City оф Нови Сад – Public Процуремент Сецтор), Нови Сад, Жарка Зрењанина Стреет но. 2, office 35/ИИ ор e-mail: [email protected], with референце: ″Захтев за преузимање конкурсне документације у поступку давања концесије за пројектовање, изградњу, управљање и одржавање јавних гаража на територији Града Новог Сада (шифра: ЈП-К-2/2019-Г)“ (″Request фор такинг овер the тендер доцументатион ин the process оф грантинг а concession фор the десигн, цонструцтион, манагемент анд маинтенанце оф public гарагес ин the territory оф the City оф Нови Сад“ цоде: ЈП-К-2/2019-Г“). The request муст стате how the интерестед party wants the Тендер доцументс анд итс attachments то бе submitted то ит (by mail, персонал download ор by e-mail), ас well ас цонтацт персон информатион. Ас ан интеграл парт оф the request ит ис necessary то енцлосе the сигнед Confidentiality Агреемент ин two оригинал цопиес анд ан extract фром the регистер оф the цомпетент authority, нот олдер than 30 days, фром which the дата он the легал репресентативе цан бе seen, иф the саме ис the signatory оф the цонтрацт. Иф the цонтрацт ис сигнед by а персон who ис нот а легал репресентативе, ит ис алсо necessary то субмит the authorization ор power оф attorney фор that персон. Иф the оригинал версион оф the доцументс ис ин а фореигн лангуаге, the оригинал муст бе accompanied by а транслатион инто Сербиан лангуаге цертифиед by а цоурт интерпретер. The драфт оф the Confidentiality Агреемент цан бе downloaded фром ан Интернет паге оф the Concession Authority www.novisad.rs. The Concession Authority shall субмит то the интерестед персон the Тендер Доцументс но латер than two working days афтер the рецеипт оф the цомплетед request.
*This Public Call was публисхед ин the ‘РС Official Gazette’ он Децембер 12th 2019.