Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Српске компаније пред пола милиона купаца на Сајму у Шангају

05.11.2019. 10:24 10:26
Пише:
Фото: Tanjug (video)/Marko Čadež

ШАНГАЈ: Српске компаније имаће добру понуду за више од пола милиона купаца, колико се предвиђа да ће посетити Кинески међународни сајам извоза EXPO у Шангају, каже за Танјуг председник ПКС Марко Чадеж и истиче да ће током сајма једна српска компанија са кинеским партнером потписати уговор о извозу меса вредан чак 60 милиона евра.

На Сајму EXPO, који је данас отворен у Кини, на националном штанду представиће се и српски привредници из различитих области, највише из прехрамбене индустрије, са квалитетним производима, као и из области информационих технологија и туризма, додао је Чадеж.



Он је истакао да је већ на прошлогодишњем, првом EXPO Сајму, када је Србији било омогућено да доведе шест компанија, резултат био шест потписаних уговора.



"Овај сајам ће се практично завршити потписивањем уговора једне српске компаније и компаније из Шангаја о извозу меса из Србије, вредан 60 милиона евра, што није мали уговор", рекао је Чадеж, који у Кини борави у делегацији Србије, коју током учешћа на Сајму EXPO предводи премијерка Ана Брнабић.



Он је додао да ће и вечерашњи Српско-кинески пословни форум бити прилика да се започну нови разговори између кинеских партнера и српских компанија.



Како је рекао, на форуму ће учествовати близу 160 учесника, будући да је више привредника на самом Сајму, него што ће их се представити на националном штанду, због ограниченог простора.



"Све ово показује да резултата има, да је ово добро за привреду, да имају могућности да направе посао овде", рекао је Чадеж.



Према његовим речима, сви морају да схвате да је Кина са економског концепта "маде ин China" - масовне производње за неке друге делове света, прешла на концепт "маде фор China" - прављено за Кину.



"Њихова економија је ојачала, њихова потрошња такође. Они желе добре и квалитетне производе, по конкуретним ценама и то је оно што српски произвођачи могу да понуде", рекао је Чадеж.



Он је најавио да ће за неколико дана, такође у Шангају, бити одржан сајам вина "Про вине", на којем ће се на националном штанду који организује ПКС, представити 11 винарија и три дестилерије.



То је, такође, важан сегмент у ком може да се направи успешан посао, додао је Чадеж.



"Више од 100 компанија из Србије је током ове године имали прилику да се представи на пет великих сајмова у Кини", напоменуо је Чадеж.

Пише:
Пошаљите коментар