Битка за образовање 6.000 деце са сметњама у развоју
БЕОГРАД: У оквиру акције Битка за знање недавно је покренута иницијатива Пчелице чији је циљ набавка савремених учила за све школе у Србији за децу са сметњама у развоју.
Реч је о роботима у облику пчеле уз помоћ којих се на иновативан и креативан начин уче слова, бројеви, предмети, животиње, математика, природа, језик или било која друга област коју наставник осмисли.
За веома кратко време, захваљујући великом одзиву донатора, прикупљен је износ који ће бити искоришћен за набавку комплета пчелица за свих 47 установа овог типа које раде у Србији, израду материјала за наставу и обуку наставника.
Због капацитета школа и броја деце која похађају наставу, у оквиру акције је сада постављен нови циљ да се у складу са потребама школа које имају већи број ђака обезбеди више од једног сета пчелица. То је од изузетне важности јер би омогућило већем броју наставника да истовремено уз асистенцију Пчелица ради са већим бројем ученика.
Кроз акцију Пчелице до сада је прикупљено 5.074.764 динара, а како би се обезбедили додатни сетови робота за школе са највећим бројем ученика потребно је прикупити јос 1.509.636 динара.
Кампања за прикупљање средстава за куповину робота пчелица организована је поводом Националног дана давања који је установио Српски филантропски форум уз подршку Савета за филантропију, а одржава се сваке године 9. октобра, на дан рођења великана српске науке Михајла Пупина.
Највећу подршку за куповину учила за чак 20 школа обезбедила је Компанија триваго, а акцију су такође подржали: Елиџир Гроуп, Телеком Србија, Град Јагодина, Нордеус, ОСА-Рачунарски инжењеринг д.о.о, Mеgglе, Њиенербергер Кањижа, Мешер Техногас, Војвођанска банка, DRÄDžLMAIER Гроуп, ДМ дрогериа маркт, Хемофарм фондација, Еџит фондација, Microsoft, Леви 9, Мц Donald''s, Ветроелектране Балкана, Инфостуд, СГС, Београдски сајам и Сага.