ЈОШ МАЛО Асфалтира се Манајле, готово 99,64 Грделице (фото)
Србија је нестрпљива и очекује коначан завршетак Коридора 10. Остали су још да се заврше промили Грделичке клисуре.
Асфалтирање десне цеви најдужег тунела у Србији, у Грделичкој клисури, почело је данас.
Директор Сектора за управљање и изградњу у Коридорима Србије Александар Сенић истакао је да се истовремено са завршном фазом асфалтерских радова у десној цеви тунела Манајле ради и на електро машинском опремању леве цеви тунела.
Траса кроз Грделичку клисуру је према речима Сенића у грађевинском смислу 99,64 одсто завршена.
На овој траси тренутно се изводе интезивни радови на три тачке: на завршетку галерије косине 2, косини 6 као и на потпорној конструкцији М2.
Тунел Манајле имаће најсавременију опрему којом ће бити испуњени највиши стандарди безбедности рекао је Сенић и додао да ће сви грађевински радови на овом делу трасе бити завршени до краја месеца.
"То значи да од 26,2 километара, колико је дуга траса кроз клисуру, већ имамо у потпуности завршено 24 километра".
Након постављања асфалта у десној цеви тунела Манајле, следе радови на његовом опремању.
Читава траса кроз Грделичку клисуру подељена је иначе на шест лотова, на којој ради шест главних извођача, од тога један извођач покрива тунел Предејане и тунел Манајле, а остали извођачи раде на отвореном делу трасе будућег ауто-пута.
Одговорни извођач радова у тунелу, из фирме Интеграл инжењеринг, Милош Поповић каже да је закључно са данашњим даном асфалтирано 13,5 хиљада квадрата са оба слоја асфалта те да је реч о завршној фази радова.
Преостаје, додаје, да се уради такозвани хабајући слој и асфалтирање попречних пролаза у тунелу Манајле.
"Сваког дана на овом градилишту је ангажовано више од 100 радника и ради се по потреби у две смене, а радови морају бити завршени до краја месеца, што ће и бити", поручио је Поповић.
Из Коридора додају да ће укупни грађевински радови на овој деоници бити завршени пред почетак лета и туристичке сезоне.
Танјуг/Коридори