JOŠ MALO Asfaltira se Manajle, gotovo 99,64 Grdelice (foto)
Srbija je nestrpljiva i očekuje konačan završetak Koridora 10. Ostali su još da se završe promili Grdeličke klisure.
Asfaltiranje desne cevi najdužeg tunela u Srbiji, u Grdeličkoj klisuri, počelo je danas.
Direktor Sektora za upravljanje i izgradnju u Koridorima Srbije Aleksandar Senić istakao je da se istovremeno sa završnom fazom asfalterskih radova u desnoj cevi tunela Manajle radi i na elektro mašinskom opremanju leve cevi tunela.
Trasa kroz Grdeličku klisuru je prema rečima Senića u građevinskom smislu 99,64 odsto završena.
Na ovoj trasi trenutno se izvode intezivni radovi na tri tačke: na završetku galerije kosine 2, kosini 6 kao i na potpornoj konstrukciji M2.
Tunel Manajle imaće najsavremeniju opremu kojom će biti ispunjeni najviši standardi bezbednosti rekao je Senić i dodao da će svi građevinski radovi na ovom delu trase biti završeni do kraja meseca.
"To znači da od 26,2 kilometara, koliko je duga trasa kroz klisuru, već imamo u potpunosti završeno 24 kilometra".
Nakon postavljanja asfalta u desnoj cevi tunela Manajle, slede radovi na njegovom opremanju.
Čitava trasa kroz Grdeličku klisuru podeljena je inače na šest lotova, na kojoj radi šest glavnih izvođača, od toga jedan izvođač pokriva tunel Predejane i tunel Manajle, a ostali izvođači rade na otvorenom delu trase budućeg auto-puta.
Odgovorni izvođač radova u tunelu, iz firme Integral inženjering, Miloš Popović kaže da je zaključno sa današnjim danom asfaltirano 13,5 hiljada kvadrata sa oba sloja asfalta te da je reč o završnoj fazi radova.
Preostaje, dodaje, da se uradi takozvani habajući sloj i asfaltiranje poprečnih prolaza u tunelu Manajle.
"Svakog dana na ovom gradilištu je angažovano više od 100 radnika i radi se po potrebi u dve smene, a radovi moraju biti završeni do kraja meseca, što će i biti", poručio je Popović.
Iz Koridora dodaju da će ukupni građevinski radovi na ovoj deonici biti završeni pred početak leta i turističke sezone.
Tanjug/Koridori