Погледајте како изгледа ауто-пут кроз Грделичку клисуру
ВЛАДИЧИН ХАН/КРЖИНЦЕ: Од Грделице до Владичиног Хана, на деоници Коридора 10 кроз Грделичку клисуру одржан је својеврсни „новинарски сафари“ у оквиру којег је 13 медијских екипа обишло читаву трасу ауто-пута од 26 километара.
Медијске екипе су, заједно са министарком грађевинарства, саобраћаја и инфратруктуре Зораном Михајловић и директором Коридора Србије Зораном Бабићем, имали прилике да виде тунеле Предејане и Манајле, мостове Врла и Џемин до, Момин камен, петље Предејане и Владичин Хан.
Mihajllović је након сафарија обраћајући се меијским екипама навела да су управо они први возачи који су прошли ауто-путем кроз Грделичку клисуру, чију се изградња завршава.
„Прошле године није било ниједног метра асфалта у Грделичкој клисури, а до 2014. године градња на овом делу Коридора није ни започета. Данас имамо још неколико критичних тачака на којима се ради даноноћно како би безбедан и модеран ауто-пут што пре био пуштен у саобраћај”, рекла је Михајловићева.
Додала је да је данас највећи део ауто-пута кроз Грделичку клисуру завршен, да је изградња при крају и поновила да је од тога да пут буде пуштен у саобраћај до краја рока, много важније да све буде безбедно.
Михајловић је казала да се током седам дана проведених са кабинетом Министарства у Грделичкој клисури уверила у то да се ради даноноћно и да сви извођачи дају све од себе да се посао заврши.
“Чињеница је да се ради све време и да брже од тога не може. Најважније је да ауто-пут буде безбедан и док сваки метар пута не буде у потпуности безбедан нећемо га пуштати. Извођачима поручујем да то што се враћамо у Београд за викенд не значи да се врло брзо нећемо видети поново”, казала је Михајловићева.
Бабић је казао да је пре две године Грделичку клисуру красила природна лепота, а да је данас красе, поред природне лепоте и модеран ауто-пут, са мостовима, две петље, два тунела.
„Ушли смо у последњих 1,5 одсто свих радова и томе смо потпуно посвећени“, рекао је Бабић.
Захвалио се Министартву градевинарства, саобраћаја и инфраструктуре на тимском раду, који није изостајао ни у тренуцима када је било великих изазова, као и председнику Србије Алекандру Вучићу који је на свакодневном нивоу био заинтересован за радове и пружао подршку.