Pogledajte kako izgleda auto-put kroz Grdeličku klisuru
VLADIČIN HAN/KRŽINCE: Od Grdelice do Vladičinog Hana, na deonici Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru održan je svojevrsni „novinarski safari“ u okviru kojeg je 13 medijskih ekipa obišlo čitavu trasu auto-puta od 26 kilometara.
Medijske ekipe su, zajedno sa ministarkom građevinarstva, saobraćaja i infratrukture Zoranom Mihajlović i direktorom Koridora Srbije Zoranom Babićem, imali prilike da vide tunele Predejane i Manajle, mostove Vrla i Džemin do, Momin kamen, petlje Predejane i Vladičin Han.
Mihajllović je nakon safarija obraćajući se meijskim ekipama navela da su upravo oni prvi vozači koji su prošli auto-putem kroz Grdeličku klisuru, čiju se izgradnja završava.
„Prošle godine nije bilo nijednog metra asfalta u Grdeličkoj klisuri, a do 2014. godine gradnja na ovom delu Koridora nije ni započeta. Danas imamo još nekoliko kritičnih tačaka na kojima se radi danonoćno kako bi bezbedan i moderan auto-put što pre bio pušten u saobraćaj”, rekla je Mihajlovićeva.
Dodala je da je danas najveći deo auto-puta kroz Grdeličku klisuru završen, da je izgradnja pri kraju i ponovila da je od toga da put bude pušten u saobraćaj do kraja roka, mnogo važnije da sve bude bezbedno.
Mihajlović je kazala da se tokom sedam dana provedenih sa kabinetom Ministarstva u Grdeličkoj klisuri uverila u to da se radi danonoćno i da svi izvođači daju sve od sebe da se posao završi.
“Činjenica je da se radi sve vreme i da brže od toga ne može. Najvažnije je da auto-put bude bezbedan i dok svaki metar puta ne bude u potpunosti bezbedan nećemo ga puštati. Izvođačima poručujem da to što se vraćamo u Beograd za vikend ne znači da se vrlo brzo nećemo videti ponovo”, kazala je Mihajlovićeva.
Babić je kazao da je pre dve godine Grdeličku klisuru krasila prirodna lepota, a da je danas krase, pored prirodne lepote i moderan auto-put, sa mostovima, dve petlje, dva tunela.
„Ušli smo u poslednjih 1,5 odsto svih radova i tome smo potpuno posvećeni“, rekao je Babić.
Zahvalio se Ministartvu gradevinarstva, saobraćaja i infrastrukture na timskom radu, koji nije izostajao ni u trenucima kada je bilo velikih izazova, kao i predsedniku Srbije Alekandru Vučiću koji je na svakodnevnom nivou bio zainteresovan za radove i pružao podršku.