Чобан и Радивојевићева амбасадори луксузног животног стила
БЕОГРАД: Председник Колор Прес Групе, Роберт Чобан и наша позната глумица Катарина Радивојевић постали су амбасадори „Qyintessentially Адриатиц компаније“, а амбасадорске картице уручила им је Катарина Лариса Хам, извршна директорка ове компаније.
Лариса Хам је на свечаности у ресторану „Моисон Бохо“ нагласила да је Qyintessentially Адриатиц компанија део лондонског огранка најпрестижнијег луксузног цонциергеа на свету.
С међународном мрежом од преко 60 глобалних канцеларија, са 1.500 Лифе Style менаџера и стручњака, који заједно говоре 35 језика и који су на располагању својим члановима сваког дана у току године, ми заправо промовишемо луксузне хотеле, спа центре... луксузан начин живота. Qyintessentially има и своје ВИП амбасадоре широм света, људе који су својим радом узори другима, људи који су отвореног, космополитског духа и људи с којима делимо исте вредности и етички кодекс, казала је Лариса Хам.
Она је додала да компанију коју води у свету као амбасадори представљају Гвинет Палтроу, Ен Хатевеј, Ђорђо Армани, Шерон Стоун...
Имамо пет хабова широм света: Лондон, Њујорк, Дубаи, Хонг Конг и Лос Анђелес. Људи који желе да имају проходност на врхунске дизајнерске ревије или имају намеру да проведу дан с Марком Цукенбергом треба да се обрате нама и ми ћемо се потрудити да њихове жеље испунимо, казала је Хам.
Према њеним речима, компанију су из Србије до сада представљали Роксанда Илинчић и некадашњи кошаркашки репрезентативац Дејан Бодирога.
Сада смо одабрали личности које својим животни стиловима подржавају вредности које заговара компанија коју водим. То су енергични професионалци који цео свет доживљавају као свој дом, казала је Лариса Хам.
Наша позната глумица Катарина Радивојевић напоменула је да јој је велико задовољство што је постала амбасадор „Qyintessentially Адриатиц компаније“.
Драго ми је да ћу моћи да користим картицу компаније у градовима у којима често боравим, казала је Радивојевић.
Роберт Чобан је рекао да је некада имао неку врсту аверзије према услугама сличних компанија, јер то није део његовог животног стила.
Након тога сам се мало више информисао о „Qyintessentially Адриатиц компанији“ и схватио да конкретно њихове услуге не подразумевају никакав скоројевићевски оквир приче. Свако од нас ко ради у медијима или се бави јавним послом волео би да добије прилику да посети важне светске догађаје о којима је говорила Лариса Хам, казао је Чобан.