До краја године „Помпеина” продавница и у Новом Саду
НОВИ САД: У Београду је прошле недеље отворен један од првих малопродајних објеката италијанске фирме „Помпеа груп” ван Италије, а до краја године отвориће се и малопродајни објекти у Новом Саду и Крагујевцу.
У наредних пет година планира се отварање још 15 малопродајних објеката у више градова Србије, с намером да се запосли више од 200 радника.
Познати италијански бренд који производи чарапе, хулахоп чарапе, доњи веш, пиџаме, хеланке и друге одевне предмете по најновијим модним трендовима и технологијама, на српско тржиште долази кроз франшизинг. У протеклој деценији Привредна комора Србије је подизањем теме франшинзинга битно утицала на мењање свести о предностима и могућностима франшизног пословања у Србии. Многе едукације, конференције, сајамске изложбе у земљи и иностранству, консултантске услуге и пружање асистенције за улазак у франшизно пословање довели су до тога да је у последње две године број привредних субјеката заинтересованих за франшизинг у Србији изузетно порастао.
Проценат успешно реализованих франшиза, било да неко купује бренд или да од свог постојећег бизниса жели да направи франшизу, све је већи, па се отуда и познати италијански бренд одлучио да започне посао у Србији.
Иначе, италијанска фирма „Помпеа” основана је 1996. године и представља светску компанију у производњи и продаји чарапа, доњег веша, спортских одевних предмета, одеће и купаћих костима. Запошљава више од 2.000 радника широм света, присутна је у 60 држава и има промет већи од 80 милиона евра годишње.
У Србији је до данас укупно инвестирала преко 12 милиона евра, с две фабрике у Брусу и Зрењанину. У њима тренутно запошљава више од 800 радника и има годишњу производњу од преко 50 милиона пари женских чарапа. Комплетна производња из та два српска града извози се у Италију и Русију.
Љ. Малешевић