Do kraja godine „Pompeina” prodavnica i u Novom Sadu
NOVI SAD: U Beogradu je prošle nedelje otvoren jedan od prvih maloprodajnih objekata italijanske firme „Pompea grup” van Italije, a do kraja godine otvoriće se i maloprodajni objekti u Novom Sadu i Kragujevcu.
U narednih pet godina planira se otvaranje još 15 maloprodajnih objekata u više gradova Srbije, s namerom da se zaposli više od 200 radnika.
Poznati italijanski brend koji proizvodi čarape, hulahop čarape, donji veš, pidžame, helanke i druge odevne predmete po najnovijim modnim trendovima i tehnologijama, na srpsko tržište dolazi kroz franšizing. U protekloj deceniji Privredna komora Srbije je podizanjem teme franšinzinga bitno uticala na menjanje svesti o prednostima i mogućnostima franšiznog poslovanja u Srbii. Mnoge edukacije, konferencije, sajamske izložbe u zemlji i inostranstvu, konsultantske usluge i pružanje asistencije za ulazak u franšizno poslovanje doveli su do toga da je u poslednje dve godine broj privrednih subjekata zainteresovanih za franšizing u Srbiji izuzetno porastao.
Procenat uspešno realizovanih franšiza, bilo da neko kupuje brend ili da od svog postojećeg biznisa želi da napravi franšizu, sve je veći, pa se otuda i poznati italijanski brend odlučio da započne posao u Srbiji.
Inače, italijanska firma „Pompea” osnovana je 1996. godine i predstavlja svetsku kompaniju u proizvodnji i prodaji čarapa, donjeg veša, sportskih odevnih predmeta, odeće i kupaćih kostima. Zapošljava više od 2.000 radnika širom sveta, prisutna je u 60 država i ima promet veći od 80 miliona evra godišnje.
U Srbiji je do danas ukupno investirala preko 12 miliona evra, s dve fabrike u Brusu i Zrenjaninu. U njima trenutno zapošljava više od 800 radnika i ima godišnju proizvodnju od preko 50 miliona pari ženskih čarapa. Kompletna proizvodnja iz ta dva srpska grada izvozi se u Italiju i Rusiju.
LJ. Malešević