Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Интернет плаћање породици уштеди 4.000 динара годишње

21.09.2018. 11:38 11:39
Пише:
Фото: pixabay.com

Развој информационих технологија одразио се и на сферу банкарског пословања, посебно због тога што је мобилно банкарство постало доступно свим корисницима смарт телефона.

Једноставност коришћења и комфор који омогућава плаћање путем интернета, као и стална доступност те услуге, утиче на константан раст броја корисника е-банкинга и м-банкинга.

У 2017. години више од две трећине налога за плаћање у домаћем платном промету реализовано је електронским путем. Процењује се да ће већ наредне године више од 50 одсто трансакција и плаћања бити обављано путем паметних уређаја – компјутера и телефона. Податак не изненађује уколико се има у виду да онлајн плаћања штеде и време и новац.

Наиме, просечна породица кроз провизије за плаћање месечних рата за комуналије потроши више од 4.000 динара годишње. У питању је значајан износ који се може уштедети онлајн плаћањем јер банке омогућавају грађанима да рачуне плаћају путем интернета без плаћања провизије.

У Еуробанци наводе да плаћања електронским путем највише обављају клијенти старосне доби од 30 до 45 година. Занимљив податак је да је приметан и пораст пензионера који користе ту услугу јер увиђају њене предности и пре свега уштеду коју могу остварити.

Све што је потребно да би неко могао користити услуге плаћања путем интернета је да поседује текући рачун у банци. Електронско банкарство је потпуно бесплатно, како за физичка лица, тако и за правна и предузетнике.

За кориснике премијум пакет рачуна налози за плаћање до 300.000 динара су потпуно бесплатни и клијенти могу обављати неограничен број плаћања сваког месеца. За остале кориснике наплаћује се накнада за сваки извршен налог, која је значајно нижа у односу на готовинске налоге на шалтеру и износи 0,5 одсто, минимално осам динара, а максимално 250.

Убрзани технолошки развој променио је начин на који банке послују с клијентима, али и навике и очекивања корисника банкарских услуга. Клијенти очекују услуге у складу са својим потребама, било кад и било где, а на банкама је да одговоре на изазове дигиталног доба и потребу клијената за ефикасним управљањем својим новцем и временом. Одличну услугу банке клијенти увек награђују својом лојалношћу, као и позитивним препорукама, што је банци веома важно.

Д. В.

Пише:
Пошаљите коментар