Михајловић: На изложби-резултати Министарства пред грађанима
БЕОГРАД: У prеthodnih годину дана радили смо пуно, рекла је данас министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић, додајући да ће грађани моћи да се упознају да резултатима Министарства на мултимедијалној изложби на старој железничкој станици која се отвара вечерас.
"Србија је данас 10. у свету по издавању грађевинских дозвола, завршавамо Коридор 10 после 30 година, реформисали смо катастар и олакашали упис имовине грађана, потписали уговор о концесији Аеродрома ''Никола Тесла'' вредан 1,4 милијарде евра, обновили 70 км барске пруге. То су само неки од резултата министарства које водим“, рекла је Михајловић.
Она је, гостујући у јутарњем програму ТВ Хепи, изјавила да ће вечерас у 19 часова на старој железничкој станици отворити мултимедијалну изложбу инфраструктуре на којој ће бити представљено све што је Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре урадило у prеthodnih годину дана.
"Грађани ће на изложби, између осталог, моћи да виде Титов ''плави воз'' и најсавременије возове који иду нашим пругама, као и ваљке, багере и другу механизацију која се користи за изградњу путева. Такође ће моћи да виде брзе пуњаче за електричне аутомобиле на ауто-путу, опрему коју користе предузећа у ваздушном саобраћају, дронове, чамце и опрему за контролу пловидбе у водном саобраћају, као и симулаторе превртања возила и ''пијане наочаре''", навела је она.
Али, како каже, моћи ће да виде и све људе који граде нашу земљу.
"Од путара, железничара, пилота, бродара, инспектора, људи из катастра, ''Путева Србије'', ''Коридора'', речних фирми... Желимо да поводом годишњице Владе покажемо људе који граде, обнављају и развијају нашу земљу“, рекла је Михајловићева.
Она је додала да је стара железничка станица право место за изложбу, јер спаја оно најбоље у нашој прошлости и оно како данас видимо нашу будућност.
„Изграђена је исте године кад и пруга Београд-Ниш, 1884, чијом изградњом се Србија прикључивала модерним европским државама које су већ имале железницу. И тада, као и данас, Србија је била најкраћа рута између истока и запада, али је била потребна железница да би се различити делови Европе боље повезали“, закључила је министарка.