Најлепше жеље обележиле 95 година постојања
БЕОГРАД: Бренд „Најлепше жеље“ ове године обележава 95 година постојања, а овај првопласирани домаћи производ на српском тржишту завршиће годину са око пет хиљада тона укупне производње.
Маркетинг менаџерка за чоколаду у Соко Штарку Јелена Петровић истиче да се чоколада „Најлепше жеље“ заснива на традиционалном рецепту који тој чоколади даје специфичан укус.
Чоколада „Најлепше жеље“ разликује се од других производа, јер се у њу не додају биљне масноће, већ се прави искључиво од какао бутера. Основни укус је млечна чоколада, али имамо широк портфолио чоколаде, са додацима лешника, другим пуњењима, као и посебан програм за најмлађе „Најлепше жељице“, рекла је Петровић.
Она је истакла да се производи Соко Sstarka могу купити у Србији, БиХ, Црној Гори и Македонији.
Директорка маркетинга Соко Штарка, Снежана Теодоровић рекла је да је ово велики јубилеј компаније, која се ипак осећа као да је тек на почетку.
Наше „Најлепше жеље“ са својом дугом традицијом и широким асортиманом одржавају позицију првопласираног домаћег производа на српском тржишту и имају континуиран тренд раста што говори о њиховој додатној вредности коју осећају и потрошачи, што потврђују и остварени пословни резултати, навела је Теодоровић.
У оквиру Светског дана пажње који се обележава данас, „Најлепше жеље“ ће своје производе донирати деци оболелој од рака која су смештена у прву Родитељску кућу при Институту за мајку и дете у Србији.