Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Бојана Угрешић: Ако си свој, људи ти верују

27.10.2017. 15:01 15:10
Пише:
Фото: Александар Керекеш/Бојана Угрешић

Свет моде не подразумева само ђинђуве, шљокице, мршаве моделе и славу. Нарочито уколико сте у улози дизајнера, стилисте и креативног директора у моди, као што је Сомборка Бојана Угрешић (31), која у Новом Саду има своју “производњицу”, те и базу одакле планира да се прошири на свет.

Завршила је основне и мастер студије у сфери модне индустрије на Економском факултету, што је паралелно спајала са праксом, почевши да учествује на снимањима спотова и реклама као стилиста.

Тако је, сарађујући са Здравском Чолићем, дочекала да баш њене креације почну да примећују, што ју је охрабрило да озбиљније крене и у дизајнерске воде. До сада је радила и са Сергејем Ћетковићем, Лепом Бреном, Александром Радовић, Јеленом Розгом,... И тако, посматрајући моду из два аспекта - економског и практичног, односно сувопарног и креативног, Бојана је успела да све споји у једну целину.

- Не могу да кажем да знам како је текао тачан процес свега тога, јер није било плански - присећа се Бојана. - Пре 12 година је почело од првог снимања и ту сам кроз костим успела да изражавам своју енергију. Имала сам супер платформу да истражујем и да се изразим креативно, а с друге стране умем да пренесем производ који мора да буде економски одржив. Све то ми даје ширину и другачији поглед на целу причу.

Колико си у предности због свега тога?

- Незахвално је рећи, али сматрам да јесам. Некако дубље идеш у своја интересовања и што их је више, то ти даје различите начине да све изразиш и да се издвојиш. Ако зрачиш нечим што је аутентично и што је твој лични печат, то продубљујеш, па ти самим тим и људи више верују.

Који је твој лични печат?

- Све је повезано са сфером духа - од духовитости, до духовности. Мислим да је мој лични печат та личност по којој сам препознатљива људима, као и радозналост. А када је реч о креацијама, дефинитивно су то свила, лепршавост и слобода покрета у свему што носиш, а с друге стране практичност и једноставност. Мој је циљ да све буде персонализовано, у смислу да је квалитетно и помало свилено, јер волим све врсте свиле: сатен, муслин, греж, шантун, тафт, органдин - њихово величанство...

Од петка најновија колекција за пролеће-лето 2018.

Прва званична колекција дизајнерке Бојане Угрешић, намењена за предстојеће пролеће и лето 2018. године, биће представљена од петка на њеном званичном сајту bojanaugresic.com. Будући да неће бити класичне ревије та 24 комада одеће, следеће недеље ће колекција бити приказана у Бојанином атељеу “Show роом” (Радничка 30), где ће сви заинтересовани моћи да погледају ствари и консултују се са дизајнерком.

- Колекција, такође, има елементе тројства: ум, тело и душу, као и три колорита: црвена, пудер роза и бела се издвајају - објашњава Бојана. - Представљени су лепршавост, лакоћа, носивост, експресивност, ватра и страст, али је све грациозно и природно што карактерише целу колекцију. То су вредности које бих волела да бренд носи у перспективи. Природност у свим приликама која је мени најближа, а и највише верујем у такав изглед жене.


Све оне свиле за које ми никад нисмо чули...

- Да, свила у свим облицима. Стварно је специфична јер у себи има тај елемент тројства - ум, душу и тело - који ми се провлачи кроз брендинг и ту смо се пронашле. Целокупни бренд ми је инспирисан тиме али кроз различите моменте изражавања. Како презентујеш ствари људима, много утиче на то како ће они то доживети, без обзира на то шта си ти тиме лично желео да изразиш. Сатисфакција се на крају изражава кроз то да све буде препознато и има шири смисао онога што сам желела да пренесем. Битно је да пронађеш начин како то да уклопиш да буде довољно јасно и једноставно, а с друге стране да изразиш свој смисао.

У том смислу, како изгледа бити млади предузетник у Србији? Која је путања до успеха?

- Не могу да кажем да је лако. Онај ко креће у то с намером да заради велику лову, мислим да је скренуо с пута. Мислим да без љубави према послу којим си одлучио да се бавиш, нема ни лове на крају. Мораш и да размишљаш и томе ко је твоја циљна група, ко су људи којима се бавиш, зашто би они били спремни да плате нешто више и који је то квалитет који доприносиш, јер ја не верујем да је сам дизајнер бренд. Мени је циљ да пронађем пут ка тржишту ван Србије, али да ми база остане овде. Само предузетништво подразумева да си спреман сваки дан да устанеш и да тражиш, да предузимаш иницијативу и да се бориш. Ризик је константно присутан и корак по корак истражујеш којим путем идеш даље како би био самоиздржив. Али узбудљиво је и дефинитивно мислим да може.

Леа Радловачки

Пише:
Пошаљите коментар