Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Осећај браде Мие Кнежевић сутра у Атељеу 212

05.10.2017. 15:04 15:10
Пише:
Фото: atelje212.rs

БЕОГРАД: Представа „Осећај браде“ Ксеније Драгунске у режији Мие Кнежевић биће премијерно изведена сутра у Атељеу 212, најављено је данас на конференцији за новинаре.

Драматург Димитрије Коканов је рекао да је Драгунска специфичан аутор и да „Осећај браде“ представља антипод руским комадима који су prеthodno постављени на сцени Атељеа 212.

Коканов је „Осећај браде“ окарактерисао као приповетку намењену за сценско извођење, а редитељка је представу поставила као полигон за игру глумаца.

Он је објаснио да је у средишту радње представе књижевна критичарка Марина која долази у руску забит која је идеолошки одређена као посткомунистичка, а њени становници су заробљени у времену и осећањем изолованости.

У сусрету са тим зачудним становницима еманципована жена заправо се суочава са собом и својим идентитетом, додао је Коканов.

Кнежевић је истакла да комад Ксеније Драгунске много нуди и пружа, а с друге стране се „опире“.

Схватили смо да је то дете са којим се треба играти и било је значајно да поверујемо у илузију те апокалиптичне поеме и нађемо јој интересанатна израз. Комад је парадоксалан - на први поглед делује као драмски, а заправо је низ поетичних слика и приказа, рекла је редитељка.

Она је додала да су у том малом руском месту заправо сублимисани портрети различитих ликова, које можемо срести свуда, у којима се можемо препознати, а у комаду су, како је приметила, пронашли суштину позоришта - игру.

У представи играју Јована Гавриловић, Тамара Драгичевић, Миодраг Драгичевић, Владислав Михаиловић и Јован Белобрковић.

Гавриловић је приметила да се српски глумци теже препуштају тој врсти игре која се од њих очекивала и да је процес био узбудљив, мукотрпан и повремено је изгледало безизлазно.

Тамара Драгичевић је рекла да су имали слободу да се размаштају, а њен брат Миодраг се надовезао да они све време на сцени стварају ситуације и оживљавају слике.

Сценограф је Даниела Димитровска, а костимограф Биљана Гргур.

Пише:
Пошаљите коментар
Кафа и цигарете 50. пут у Атељеу 212

Кафа и цигарете 50. пут у Атељеу 212

02.06.2017. 15:01 15:06
"Устав Републике Хрватске" на сцени Атељеа 212

"Устав Републике Хрватске" на сцени Атељеа 212

11.05.2017. 19:17 19:21