ШТА ГЛЕДА СРБИЈА, А НА ШТА СЕ ЛОЖЕ КОМШИЈЕ Шокантни подаци о навикама корисника сајтова за одрасле у 2024. години
Различите корисничке интернет платформе, сајтови и друштвене мреже, традиционално крајем сваке године резимирају своје учинке и саопштавају своје статистике посећености и коришћења. Наравно, ту ни најпознатији сајт за одрасле није изузетак.
А према управој објављеним подацима, ово доба година је "сочније је него икада", истиче Po*nhub, који је управо објавио најновије податке посећености и навика корисника за 2024. годину.
Земља неприкосновени лидер по посећености су Сједињене Америчке Државе, годинама чврсто зацементиране на првом месту. А статистика претраге сајта која долази из САД, државе са више од 300 милиона становника, у великој мери се поклапа са статистиком навика корисника широм света.
Међу првих пет следе Француска, Филипини, затим Мексико као земља из које корисници у просеку проводе највише времена на сајту – 11 минута и 1 секунду, и Велика Британија. Ове земаље, и повремено Јапан, углавном се последњих година смењују на првих пет позиција листе.
Подаци о најтраженијим категоријама у различитим деловима света показују да највећи број европских корисника најпопуларнијег сајта за одрасле најрадије гледа видео радове који припадају "MILF" категорији, која је уједно и глобално најгледанија.
То је, истовремено, категорија коју највише воле да гледају и корисници из Србије. А у нашем окружењу, као што мапа најгледанијих категорија (слика испод) то показује, категорији "зрелијих дама" склони су и корисници сајта у Хрватској, Словенији, Мађарској, Црној Гори, Македонији и Албанији.
У остатку региона, односно Босни и Херцеговини, Бугарској и Румунији преовлађује интересовање за категорију "Анал", што је случај и на крајњем југу Балканског полустрва, у Грчкој и Турској. Популарност ове категорије је у порасту 2024. године, па је она такође доминантна у Русији.
Од осталих земаља Старог континента, Французи и Италијани највише воле сами себе, пошто "потомци Астерикса и Обеликса" најчешће бирају категорију "French", док је на Апенинској "чизми" најпопуларнија категорија "Italian". Које категорије преферирају корисници у осталим деловима света погледајте на мапи изнад.
Расте број женских корисника, телефон убедљиво испред компјутера
Аналаза годишње статистике је веома детаљна (галерија при крају текста), поготово за 20 држава из којих долази највећи број посета, а овде смо издвојили још неколико занимљивих чињеница.
Број жена које су ове године посећивале најпопуларнији сајт за одрасле, на глобалном нивоу је порастао за 7 одсто на укупних 38 одсто, што је случај и са дужином њиховог задржавања на сајту. Тако су у Мексику, земљи из које се корисници најдуже задржавају на сајту, посете жена просечно трајале 17 секунди дуже у поређењу са мушкарцима.
О навикама посетилаца говоре и "техникалије" као што су уређаји са којих се приступа сајту. У 2024. години, са паметних телефона је долазило чак 90,5 одсто укупног глобалног саобраћаја, PC рачунара 7,9 а са таблета само 1,6 одсто.
Сајту се најчешће приступало из Google Chrome претраживача, у 64,7 одсто случајева, на другом месту је Сафари (26,2%), следи га Samsung Internet Browser (4,2%), затим Опера (1,2%), док је на последњем месту Mozilla Firefox (0.7%). Слични резултати забележени су и код претраживача за десктоп рачунаре: први је Chrome са 56% саобраћаја, следи га Сафари (14%), а на зачељу је Microsoft Edge (13%).