ŠTA GLEDA SRBIJA, A NA ŠTA SE LOŽE KOMŠIJE Šokantni podaci o navikama korisnika sajtova za odrasle u 2024. godini
Različite korisničke internet platforme, sajtovi i društvene mreže, tradicionalno krajem svake godine rezimiraju svoje učinke i saopštavaju svoje statistike posećenosti i korišćenja. Naravno, tu ni najpoznatiji sajt za odrasle nije izuzetak.
A prema upravoj objavljenim podacima, ovo doba godina je "sočnije je nego ikada", ističe Po*nhub, koji je upravo objavio najnovije podatke posećenosti i navika korisnika za 2024. godinu.
Zemlja neprikosnoveni lider po posećenosti su Sjedinjene Američke Države, godinama čvrsto zacementirane na prvom mestu. A statistika pretrage sajta koja dolazi iz SAD, države sa više od 300 miliona stanovnika, u velikoj meri se poklapa sa statistikom navika korisnika širom sveta.
Među prvih pet slede Francuska, Filipini, zatim Meksiko kao zemlja iz koje korisnici u proseku provode najviše vremena na sajtu – 11 minuta i 1 sekundu, i Velika Britanija. Ove zemalje, i povremeno Japan, uglavnom se poslednjih godina smenjuju na prvih pet pozicija liste.
Podaci o najtraženijim kategorijama u različitim delovima sveta pokazuju da najveći broj evropskih korisnika najpopularnijeg sajta za odrasle najradije gleda video radove koji pripadaju "MILF" kategoriji, koja je ujedno i globalno najgledanija.
To je, istovremeno, kategorija koju najviše vole da gledaju i korisnici iz Srbije. A u našem okruženju, kao što mapa najgledanijih kategorija (slika ispod) to pokazuje, kategoriji "zrelijih dama" skloni su i korisnici sajta u Hrvatskoj, Sloveniji, Mađarskoj, Crnoj Gori, Makedoniji i Albaniji.
U ostatku regiona, odnosno Bosni i Hercegovini, Bugarskoj i Rumuniji preovlađuje interesovanje za kategoriju "Anal", što je slučaj i na krajnjem jugu Balkanskog polustrva, u Grčkoj i Turskoj. Popularnost ove kategorije je u porastu 2024. godine, pa je ona takođe dominantna u Rusiji.
Od ostalih zemalja Starog kontinenta, Francuzi i Italijani najviše vole sami sebe, pošto "potomci Asteriksa i Obeliksa" najčešće biraju kategoriju "French", dok je na Apeninskoj "čizmi" najpopularnija kategorija "Italian". Koje kategorije preferiraju korisnici u ostalim delovima sveta pogledajte na mapi iznad.
Raste broj ženskih korisnika, telefon ubedljivo ispred kompjutera
Analaza godišnje statistike je veoma detaljna (galerija pri kraju teksta), pogotovo za 20 država iz kojih dolazi najveći broj poseta, a ovde smo izdvojili još nekoliko zanimljivih činjenica.
Broj žena koje su ove godine posećivale najpopularniji sajt za odrasle, na globalnom nivou je porastao za 7 odsto na ukupnih 38 odsto, što je slučaj i sa dužinom njihovog zadržavanja na sajtu. Tako su u Meksiku, zemlji iz koje se korisnici najduže zadržavaju na sajtu, posete žena prosečno trajale 17 sekundi duže u poređenju sa muškarcima.
O navikama posetilaca govore i "tehnikalije" kao što su uređaji sa kojih se pristupa sajtu. U 2024. godini, sa pametnih telefona je dolazilo čak 90,5 odsto ukupnog globalnog saobraćaja, PC računara 7,9 a sa tableta samo 1,6 odsto.
Sajtu se najčešće pristupalo iz Google Chrome pretraživača, u 64,7 odsto slučajeva, na drugom mestu je Safari (26,2%), sledi ga Samsung Internet Browser (4,2%), zatim Opera (1,2%), dok je na poslednjem mestu Mozilla Firefox (0.7%). Slični rezultati zabeleženi su i kod pretraživača za desktop računare: prvi je Chrome sa 56% saobraćaja, sledi ga Safari (14%), a na začelju je Microsoft Edge (13%).