НАВИКЕ ЗАПОСЛЕНИХ КОЈЕ НАЈВИШЕ НЕРВИРАЈУ ШЕФОВЕ Ни радници нису увек анђели
Негативна атмосфера се шири много брже од позитивне, важно је препознати на време шта се дешава
Токсична радна атмосфера често се оптерећује шефовима, односно руководиоцима и директорима одговорним за одређени део организације рада и бриге о запосленима и начину њиховог обављања. То је често случај јер се надређени недовољно ангажују да побољшају ситуацију, али треба бити свестан да радници нису увек анђели.
Постоје изузетно проблематични они који, ако нису под контролом, могу наштетити читавој животној средини. Зато што се негативна атмосфера шири много брже од позитивне и веома је важно на време препознати шта се дешава. А то се не може без комуникације и поверења, пише ict business.
Али све се то зна, или би требало да буде. Зато је занимљиво видети шта конкретно мучи менаџере, директоре и шефове, а да то не увијају, имали су прилику да то анонимно кажу у анкети коју је спровео Sign.com. У њему је учествовало њих 800 и открили су какво понашање посебно иритира надређене.
Десет најистакнутијих искачу у први план.
Хронична склоност ка кашњењу – чак 90 одсто је рекло да их то иритира
Често одлазак на боловање или слободне дане – као што се и очекивало, ова ставка је на врху и 86 одсто њих је истакло као иритантну
Употреба алкохола или дрога на радном месту – логично је да иритира, али је чудно да је са 85 одсто тек на трећем месту
Покривање личних трошкова новцем компаније – то је превара и нормално је да сте иритирани, каже 84 одсто надређених
Викање на колеге – такво понашање иритира 84 одсто надређених, као и плаćање личних трошкова новцем компаније
Покушаји завођења надређених или колега, а да друга страна то не жели или охрабрује – то је проблем сваке организације и истиче га 83 одсто шефова
Дозволити другом колеги да пати због заједничке кривице – тако нешто иритира 81 одсто шефова
Провођење превише времена на друштвеним мрежама током радног времена – наравно, то многима смета, односно 80 одсто њих то тврди
Чести лични позиви током радног времена – то иритира 77 одсто надређених
Причање неприкладних или увредљивих вицева – 76 одсто шефова то иритира
Пословни.хр/ Крстарица