НЕМА БЕСПЛАТНОГ РУЧКА Опен АИ разматра могућност увођења реклама у Чет Џи-Пи-Ти
Компанија за развој вештачке интелигенције Опен АИ разматра увођење реклама у свој кључни производ Чет Џи-Пи-Ти (Chat ГПТ) како би стекла нове изворе прихода у складу се најављеном реструктурализацијом у фирму која је оријентисана на профит.
Главна финансијска директорка Опен АИ Сара Фријар је у интервјуу за Фајненшел тајмс (ФТ) навела да фирма размишља о томе када и где да уведе оглашавање.
Опен АИ наплаћује приступ интерфејсу за програмирање апликација (АПИ) који омогућава програмерима и организацијама да граде своје производе засноване на вештачкој интелигенцији, али то није посао који доноси велики профит.
Компанија такође продаје корпоративне и појединачне лиценце за коришћење АИ алата Чет Џи-Пи-Ти.
Очекује се да ће трошкови Опен АИ ове године премашити пет милијарди долара, док ће приходи износити око четири милијарде долара.
Фирме Гугл и Мета су забележиле велики успех увођењем реклама, али руководиоци Опен АИ су подељени око тога како би оглашавање могло да изгледа на њиховој платформи, додаје британски лист позивајући се на два анонимна упућена извора.