NEMA BESPLATNOG RUČKA Open AI razmatra mogućnost uvođenja reklama u Čet Dži-Pi-Ti
Kompanija za razvoj veštačke inteligencije Open AI razmatra uvođenje reklama u svoj ključni proizvod Čet Dži-Pi-Ti (Chat GPT) kako bi stekla nove izvore prihoda u skladu se najavljenom restrukturalizacijom u firmu koja je orijentisana na profit.
Glavna finansijska direktorka Open AI Sara Frijar je u intervjuu za Fajnenšel tajms (FT) navela da firma razmišlja o tome kada i gde da uvede oglašavanje.
Open AI naplaćuje pristup interfejsu za programiranje aplikacija (API) koji omogućava programerima i organizacijama da grade svoje proizvode zasnovane na veštačkoj inteligenciji, ali to nije posao koji donosi veliki profit.
Kompanija takođe prodaje korporativne i pojedinačne licence za korišćenje AI alata Čet Dži-Pi-Ti.
Očekuje se da će troškovi Open AI ove godine premašiti pet milijardi dolara, dok će prihodi iznositi oko četiri milijarde dolara.
Firme Gugl i Meta su zabeležile veliki uspeh uvođenjem reklama, ali rukovodioci Open AI su podeljeni oko toga kako bi oglašavanje moglo da izgleda na njihovoj platformi, dodaje britanski list pozivajući se na dva anonimna upućena izvora.