Инстаграм планира да своје БРЕНДИРАНЕ АЛАТЕ за садржај пренесе на ТРЕДС
ВАШИНГТОН: Инстаграм, платформа америчке компаније "Мета" планира да своје брендиране алате за садржај пренесе на нову друштвену мрежу "Тредс", објавио је данас амерички портал Аксиос, позивајући се на извор упознат са тим питањем.
Такви алати помоћи ће трговцима да сарађују са инфлуенсерима у плаћеним партнерствима на тој платформи док је оглашавање недоступно, пренео је Ројтерс.
"Тредс", који је за пет дана постојања стекао 100 милиона корисника, сматра се ривалом "Твитера" у власништву америчког милијардера Илона Маска.
Инстаграм омогућава корисницима да пренесу своје налоге, акредитиве и пратиоце на "Тредс".
Међутим, недостатак лаког проналажења тема одређеног садржаја и функције претраживања кључних речи на "Тредсу" може да ограничи привлачност те платформе за оглашиваче.