Профит Нетфликса скочио 61 одсто, акције узлетеле у небо
САН ФРАНЦИСКО: Акције америчке компаније Нетфликс скочиле су за више од 10 одсто, на 178,48 долара на трговању по затварању берзе на Волстриту, након што је објављено да је број претплатника те тв стриминг мреже скочио на 103,95 милиона у другом кварталу, а профит увећан за 61 одсто на 66 милиона долара.
Према објављеним подацима о пословању, компанија са седиштем у Силиконској Долини, стекла је у prеthodna три месеца нових 5,2 милиона претплатника, и то углавном ван САД-а, где је Нетфликс снажно улагао како би се позиционирао као глобална мрежа која нуди телевизијски и филмски програм преко интернета, преноси агенција Франс прес.
Приходи компаније су достигли у другом тромесечју 2,8 милијарди долара, што је за 32 одсто више него у истом периоду прошле године.
Извршни директор Нетфликса, Рид Хејстингс, навео је у саопштењу да је креирање оригиналног садржаја кључно за конкурентност компаније против онлајн ривала као што су Амазон и Јутрјуб, као и традиционалне телевизије.
Прелазак са класичне телевизије на гледање садржаја по жељи је снажан... Многи имају пуно слободног времена, па ће многе интернет тв услуге бити успешне, поручио је он.
Додао је да су могућности раста компаније велике, с обзиром на ширење интернета у свету, што потврђује и податак да је више од половине претплатника сада изван САД-а.
Хејстингс је навео да ће компанија наставити да прави филмове и серије у властитој продукцији, обећавши да ће ове године реализовати 40 пројеката.
Нетфликс је по оснивању 1997. године нудио могућност примања ДВД-а по фиксној цени, да би затим проширио понуду на интернет, омогућавајући претплатницима гледање филмова и других емисија на захтев.
Од 2013. године, компанија је почела да производити властите, оригиналне емисије, међу којима је једна од најпознатијих драмска серија „Кућа од карата“.