Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

КУПОВИНА ЈЕ ЕМОТИВНА СТВАР, ТУЖНЕ БАНАНЕ ПРОДАЈУ СЕ БОЉЕ ОД СРЕЋНИХ! Саосећање надувало продају!

03.12.2024. 17:02 17:10
Пише:
s
Фото: youtube prinstcrin/ World Popular Food

Продаја појединачних банана у немачком маркету порасла је за 58% уз емоционалну поруку.

Истраживање је показало како емоционалне поруке утичу на понашање купаца приликом куповине. Већа је вероватноћа да ће се купити појединачне банане ако су приказане као "тужне банане".

Многи људи су веома избирљиви при куповини воћа и поврћа. Ако краставац није довољно раван или јабука има неколико тачака, производ се обично оставља тамо да "лежи".

Саосећање као средство за повећање продаје и смањење отпада.

Једноставним позивањем на саосећање људи, трговци би могли значајно да повећају продају мање популарног воћа и поврћа, сугерише студија спроведена на Универзитету Бат, РВТХ Ахен и Гете универзитету у Франкфурту. Ове студије су објављене у часопису "Психологија и маркетинг". Анализирано је куповно понашање 3.810 купаца ланца супермаркета "Реве".

Током периода од 192 сата, истраживачи су посматрали продају појединачних банана, које се често занемарују на полицама. На почетку, уз неутралну најаву да су доступне за куповину, продато је у просеку 2,02 појединачне банане.

Не, увођењем натписа са емотивном поруком „Ми смо тужни самци и желимо да будемо купљени“, продаја је порасла на просечно 3,19 банана на сат, што је повећање од чак 58 одсто.

Ефикасност емоционалних порука

Занимљиво, и друга порука са натписом "Ми смо самци" повећала је продају, али знатно мање - на 2,13 банана на сат, односно раст од само 5,4 одсто. Тиме је потврђено да је емпатија према „тужним“ бананама много јача.

Истраживачи истичу да такве стратегије не само да повећавају продају, већ и помажу у смањењу отпада. Продајом појединачних банана, које би иначе биле бачене, трговци доприносе очувању животне средине и остварују додатни приход.

 

Извор:
(Блиц бизнис, Нада Матић, Извор: Феникс магазин)
Пише:
Пошаљите коментар