ПОСЛЕ НАЈСКУПЉЕ КЕСЕ ЗА СМЕЋЕ Баленсијага поново у акцији: „Селотејп“ НАРУКВИЦА за „тричавих“ 3.700 евра! Мода или ДРУШТВЕНИ ЕКСПЕРИМЕНТ, о чему се овде ради? (ФОТО, ВИДЕО)
Луксузна модна кућа Баленсијага недавно је изазвала праву буру реакција представивши нову наруквицу из колекције за јесен/зиму 2024. године.
Та колекција представљена је недавно на Недељи моде у Паризу. Наруквица је направљена да изгледа као најшира селотејп трака, а цена овог "накита" износи око 3.700 евра. Овај необичан модни детаљ изазвао је, баш као што је то био случај и с поменутом пластичном врећом за смеће, шок и неверицу како међу љубитељима моде, тако и међу корисницима друштвених мрежа.
Ова „селотејп“ наруквица само је наставак серије провокативних модних додатака којима Баленсијага изазива реакције и расправе у јавности. С обзиром на контроверзе које прате овај бренд, остаје питање да ли ће се јавност и љубитељи моде навикнути на овакве неконвенционалне креације или ће Баленсијага наставити да изазива шок и неверицу својим "екстравагантним" модним издањима.
Недуго након представљања, наруквица је постала предмет оштрих критика. Многи корисници су изразили неверицу и запрепашћење, док је један корисник на X мрежи коментарисао: "Ово је једноставно лудо".
Luxury fashion бранд Баленциага launched this roll оф тапе ас брацелет анд the прице оф this брацелет ис 4000 УСД.
Day 9490 оф фигуринг оут Wtf ис wrong with this world. pic.twitter.com/Vi2E0GwUP4
— SilverWolf ? ♠️ (@SilverWolfBtc) Април 1, 2024
Многи су се запитали како је могуће да се обична селотејп трака продаје по цени која је неупоредиво већа од њене стварне материјалне и естетске вредности. Овај тзв. накит се продаје по фрапантној цени, а шири селотејп се у онлај понуди у нашој земљи може купити за око 130 динара, додуше без натписа бренда.
Ова није први пут да је Баленсијага изазвала контроверзе својим модним креацијама. У прошлости су се појављивали модели попут "најскупље кесе за смеће на свету" и патика које су изазвале негодовање јавности. Критичари су често истицали да “бренд покушава да сиромаштво претвори у модни тренд”, док су неки коментарисали да је цела модна кућа заправо једна велика шала.
Снимак је на Инстаграму ипак добио више од 18.000 свиђања, али уследили су бројни подељени коментари.
Дневник/Срећна република