POSLE NAJSKUPLJE KESE ZA SMEĆE Balensijaga ponovo u akciji: „Selotejp“ NARUKVICA za „tričavih“ 3.700 evra! Moda ili DRUŠTVENI EKSPERIMENT, o čemu se ovde radi? (FOTO, VIDEO)
Luksuzna modna kuća Balensijaga nedavno je izazvala pravu buru reakcija predstavivši novu narukvicu iz kolekcije za jesen/zimu 2024. godine.
Ta kolekcija predstavljena je nedavno na Nedelji mode u Parizu. Narukvica je napravljena da izgleda kao najšira selotejp traka, a cena ovog "nakita" iznosi oko 3.700 evra. Ovaj neobičan modni detalj izazvao je, baš kao što je to bio slučaj i s pomenutom plastičnom vrećom za smeće, šok i nevericu kako među ljubiteljima mode, tako i među korisnicima društvenih mreža.
Ova „selotejp“ narukvica samo je nastavak serije provokativnih modnih dodataka kojima Balensijaga izaziva reakcije i rasprave u javnosti. S obzirom na kontroverze koje prate ovaj brend, ostaje pitanje da li će se javnost i ljubitelji mode naviknuti na ovakve nekonvencionalne kreacije ili će Balensijaga nastaviti da izaziva šok i nevericu svojim "ekstravagantnim" modnim izdanjima.
Nedugo nakon predstavljanja, narukvica je postala predmet oštrih kritika. Mnogi korisnici su izrazili nevericu i zaprepašćenje, dok je jedan korisnik na X mreži komentarisao: "Ovo je jednostavno ludo".
Luxury fashion brand Balenciaga launched this roll of tape as bracelet and the price of this bracelet is 4000 USD.
Day 9490 of figuring out Wtf is wrong with this world. pic.twitter.com/Vi2E0GwUP4
— SilverWolf ? ♠️ (@SilverWolfBtc) April 1, 2024
Mnogi su se zapitali kako je moguće da se obična selotejp traka prodaje po ceni koja je neuporedivo veća od njene stvarne materijalne i estetske vrednosti. Ovaj tzv. nakit se prodaje po frapantnoj ceni, a širi selotejp se u onlaj ponudi u našoj zemlji može kupiti za oko 130 dinara, doduše bez natpisa brenda.
Ova nije prvi put da je Balensijaga izazvala kontroverze svojim modnim kreacijama. U prošlosti su se pojavljivali modeli poput "najskuplje kese za smeće na svetu" i patika koje su izazvale negodovanje javnosti. Kritičari su često isticali da “brend pokušava da siromaštvo pretvori u modni trend”, dok su neki komentarisali da je cela modna kuća zapravo jedna velika šala.
Snimak je na Instagramu ipak dobio više od 18.000 sviđanja, ali usledili su brojni podeljeni komentari.
Dnevnik/Srećna republika