ЈАПАНАЦ УЖИВО ПРАВИО БУКЕТЕ ОД ЦВЕЋА НА ГЛАВАМА! Манекенке ЈЕДВА ХОДАЛЕ, сви су ЗАНЕМЕЛИ када су ОВО видели
Талентовани јапански мултимедијални уметник и активиста Хикару Сеино шокирао је синоћ Новосађане необичним модним перформансом који је извео у Српској Атини, после којег је настао мук. Ево о чему је реч.
Он је са својим тимом „Ганон” учествовао на 22. издању „Сербиа Fashion Week”-a и публици пружио нешто што ће да се памти. Користио је свеже цвеће како би стварао цветне креације и то директно пред публиком на модној писти.
Хикару Сеино је, иначе, постао светски познат захваљујући својој иновативној употреби цвећа. На овогодишњем „Tokyo Fashion Week”-u импресионирао је модни свет дизајнирајући писту за ревију бренда Тендер Перон користећи цвеће као основни материјал. Хикару Сеино предводи тим цвећара који се труде да створе еру у којој природа и људи могу више коегзистирати. Он је истакнути цветни уметник, композитор, фотограф, архитектонски дизајнер и власник бренда.
Иначе, четврто вече 22. издања „Сербиа Fashion Week“-a јуче је у Мастер центру Новосадског сајма пружило праву модну посластицу, истовремено означавајући и завршетак ревијалног дела ове манифестације. Својом снагом и бојом домаћи бренд „Милова“ подсетио нас је да мода може бити храбра, енергична и неустрашива, а током ревије доминирали су женски капути јарких боја.
Након тога, публици се представила гошћа из Шведске, Слађана Виртијевић, која је донела колекцију израђену од свиле, чиме је демонстрирала способност да модом пренесе осећај нежности и суптилности. Дизајнерка Силвана Тошић, чији ауторски печат је препознатљив по имплементацији етно мотива и ручном раду и овога пута подсетила је публику на вредност традиције и наслеђа у свету моде. Марко Параскандало, гост из Малте, донео је креације које су врвеле од свежих идеја и занимљивих форми.
Хана Лековић, својим креацијама, суптилно је истакла лепоту жене. Ручни рад и пажљиво одабрани детаљи употпунили су њене савршено укројене моделе, наглашавајући женственост и елеганцију. Соња Јанковић је на писту донела своју нову колекцију бренда „Хастја”, која је блистала у пастелним тоновима и најфинијим тканинама.
Бошко Јаковљевић, стални учесник „Сербиа Fashion Week“-a, није нас ни овога пута разочарао. Његова ревија бренда „Мартини Весто“ донела је свеже идеје које су у складу са актуелним модним трендовима нудећи креације за самоуверене момке и девојке. Вече је својом колекцијом „Shadows” затворио француски дизајнер Емерик Франсоа.
В. Б.