(ФОТО) НОВОСАЂАНКА ЦВЕТА ПОКОРИЛА СВЕТ Сећамо је се као победницу првог "Идола", не бисте је препознали! Ево чиме се бави данас
Цвета Мајтановић се у „Идолу“ појавила делеке 2003. године, а после победе је неко време наставила да се бави музиком. Онда се у јеку славе повукла, па је затим наступила на Беовизији 2008. После тога је одлучила да се ипак неће бавити певањем. Данас је успешна предузетница, а у емисији „Да нам живи, живи рад“ ових дана је открила неке детаље о свом животу.
Цвета Мајтановић рођена је 1986. године у Новом Саду, где је завршила „Исидорину“ гимназију, студије психологије и мастер студије из области индустријског инжењерства и менаџмента на ФТН-у. Осим дипломе двоструког доктората из информатике у научној области вештачке интелигенције, друге аспекте интелигенције изражене кроз чланство у Менси, данас Цвета креативно артикулише симултаним радом на неколико страна, пише мојновисад.
Како је испричала у поменутој емисији, све док су под окриљем Идола ствари у њеној певачкој каријери биле организоване, било јој је лепо да се бави музиком. Ипак, после Идола Цвети је постало превише хаотично све што има везе за естрадним менаџментом. После завршене психологије, решила је да постане инжењерка.
Године 2016. покренула је свој први стартап, новински портал мојновисад.цом, данас први информативни портал у Новом Саду и Војводини. Мајтановић је 2020. године са оснивачима компаније ЦИНТЕРАЦТИОН суосновала стартап заснован на вештачкој интелигенцији РЕЕНАЦТ. Једна је од менторки стартап лабораторије у оквиру Ц ЛАБ-а и предавачица на Школи за иновације у Тренту.
Од 2020. године ради фриленс, консултанткиња и менторка Иновационог фонда у оквиру Прооф оф Цонцепт, програма намењеног истраживачима. Осим Србије, живела је у Пољској, Швајцарској, Шпанији, Јужној Африци и најдуже у Италији.
Ради и на годишњем одмору
„Ако ово питате моје окружење, сви ће рећи да сам као „вулкан“, пуна енергије, понекад (често) преинтензивна, захтевна и брза, али без компромитовања прецизности и квалитета. Моји асистенти често када састављамо дијаграме за менаџмент неког пројекта, уколико ја предложим време реализације, углавном прокоментаришу „по твом времену или по времену нормалних људи“. Нисам ни приватно много другачија од “пословне Цвете” јер радим оно што волим и чак и када сам на годишњем одмору, за мене не постоји дан да не одговорим на мејлове и не урадим нешто. Не дајем себи тај луксуз да искључим телефон на две недеље и одем на одмор, јер сам изабрала да имам велику одговорност у послу.
- Прошле године сам ишла туристички у Дубаи са идејом да уживам. Али схватила сам да ја заправо уживам у истраживању пословних могућности, а посете земљама неретко користим и за боље информисање и о приликама за интернационализацију активности компанија, или, оснивањем новог бизниса. Све што радим је за мене извор инспирације. Чак и лоша искуства ме инспиришу на сјајне ствари, којима приступам са великим оптимизмом и ентузијазмом- рекла је за Мој Нови Сад.
Шта Цвета данас мисли о музичким ријалитијима и ријалитијима уопште?
„Идол није имао ријалити форму, то су телевизијски програм о обичним људима који се снимају у свакодневним ситуацијама: нити сам ја „обичан човек“, нити сам била снимана у уобичајеним ситуацијама, већ на сцени. Мишљење о овом програмском формату нисам много променила ни до данас, сматрам да лоше утичу на младе кроз промоцију искривљених вредности и нормализацију агресије. Учесници овог формата, анестезирају сопствене реалности конзумацијом разних опијата који, затим, подстиче њихово драматично и вулгарно понашање, које, парадоксално, подиже рејтинг овог формата. Тамо сигурно нећете видети неког од кога можете нешто паметно чути и научити. Формати овог типа су потпуно отргли медијима њихове две важне улоге: да информишу и едукују гледаоце. Програми овог типа регрутују кандидате према перформанс индикаторима као што су рецимо потенцијал за изазивање инцидента или скандала, а не по критеријуму талента. Идол је био музички програм чији је циљ био да испромовише младе таленте, али и да покаже да је осим предиспозиције потребно доста вежбе и рада на себи. Можда је право питање како све ово видим данас, у контексту нових технологија које су драматично смањиле време од идеје до реализације. АИ је данас омогућио великом броју људи да стварају музику, а моћне технологије трансформисале су и начин на који слушамо музику. Компјутери су били укључени у процес музичког стварања и раније, али развојем напредних АИ модела постали су фасцинантно добри без људске инволвираности. Ово је нешто што драстично мења целу индустрију.“
kurir.rs/zadovoljna.nova.rs