„Topli dinar” od svakog računa
ZRENJANIN: Četvrtu godinu za redom PerSu marketi organizuju veliku humanitarnu akciju “Topli dinar”.
U okviru ove akcije, PerSu donira po jedan dinar od svakog računa realizovanog tokom oktobra, a sakupljen novac biće usmeren na kupovinu ogreva za najugroženije porodice iz cele Vojvodine.Humanitarna akcija „Topli dinar“ je godinama unazad donela veliko olakšanje mnogim socijalno ugroženim, mnogočlanim porodicama, rešivši pitanje ogreva, kao velike stavke za njihova skromna primanja.
- Veoma smo zadovoljni dosadašnjim rezultatima akcije. Verujemo da ćemo ove godine uspeti da sakupimo oko 1,5 milion dinara i time obezbediti ogrev za čak stotinu socijalno ugroženih porodica. Zaključno sa jučerašnjim danom, sakupljeno je dovoljno novca za 56 porodica. Reč je o porodicama koje žive u 80 naseljenih mesta širom Vojvodine, a u kojima posluju naši marketi. Na ovaj način pomažemo našim komšijama, jer na zajednicu u kojoj poslujemo gledamo kao na širu porodicu. Gajeći porodične odnose sa komšijama, osluškujući njihove potrebe i želje, živimo ono u šta verujemo. A verujemo da se dobro dobrim vraća - poručuju iz PerSu marketa.
Akcija PerSu marketa naišla je na veliku podršku kako potrošača, tako i dobavljača. Ove godine akciji su se pridružili kompanije “Štark”, “Pepsi”, “Moravka” i “Eurobriket”, a potrošači će svakom svojom kupovinom u nekom od PerSu marketa moći da doprinesu povećanju fonda za kupovinu ogreva.
Celokupnoj organizaciji svake godine veliku pomoć pružaju i centri za socijalni rad iz svih opština, koji ukazuju na najugroženije mnogočlane porodice.
- Sjajno je kada privreda ne žmuri pred problemima lokalne zajednice. Obezbeđivanje ogreva za socijalno najugroženije porodice je ne samo velika podrška već prava topla ljudska priča. Centar za socijalni rad u Zrenjaninu se sa zadovoljstvom priključio akciji i pružio podršku ukazavši na to, ko su najugroženiji sugrađani kojima je ova pomoć dragocena - izjavila je direktorka Centra za socijalni rad Olivera Lisica.
Protekle tri godine, u okviru akcije “Topli dinar”, ogrev je dobilo tri stotine socijalno ugroženih porodica iz gotovo cele Vojvodine.
Ž. Balaban
Projekat “Zrenjaninska hronika” realizovala je „Panonija media“ u saradnji sa “Dnevnikom”. Stavovi izneti u ovom tekstu nužno ne izražavaju stavove lokalne samouprave, koja sufinansira projekat.