Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Promotivni spotovi za seoska turistička domaćinstva

19.11.2021. 17:14 17:28
Piše:
Foto: Agencija za ruralni razvoj Grada Sremska Mitrovica

SREMSKA MITROVICA: Agencija za ruralni razvoj Grada Sremska Mitrovica potpisala je juče rešenja o dodeli i raspodeli sredstava za osam seoskih turističkih domaćinstava.

Ugovori su ukupno vredni skoro 800.000 dinara, a reč je o dodeli bespovratnih sredstava po konkursu koji je Agencija raspisala pre mesec dana.

Dobijenu pomoć seoska turistička domaćinstva će moći da koriste kako bi svoju uslugu mogli što bolje da promovišu, za izradu internet prezentacije, promo spotova, reklama i turističke signalizacije.

Direktorka Agencije za ruralni razvoj Grada Sremska Mitrovica Dušica Pavlović kaže da je osam seoskih turističkih domaćinstava dobilo u proseku po 100.000 dinara po ovom konkursu, u zavisnosti od dostavljenih računa.

- Pošto je u tekstu konkursa i pisalo da mogu da apliciraju za izradu promo spotova, izradu sajta, promotivnog materijala, turističke signalizacije, tako da su to i uradili. Najviše su pravili promo spotove, jer je suština celog konkursa bila da njihovu uslugu, koju imaju, učinimo vidljivom - kaže Pavlović i dodaje da imaju dva nova seoska turistička domaćinstva, a njima je konkurs značajan za probijanje na tržište.


Pokriva se deo osiguranja

Agencija za ruralni razvoj putem konkursa subvencioniše poljoprivrednicima deo premije osiguranja.

- Istovremeno se raspisuje i konkurs Ministarstva, te imate situaciju da poljoprivrednici kod nas dobiju 20 odsto, na primer, što je maksimalno 20.000 dinara, a od ministarstva sličnu sumu, te im bezmalo bude pokriveno pola premije osiguranja- kaže direktorka Agencije Dušica Pavlović.

Na konkurs, završen 15. novembra, Agenciji je pristiglo je 325 prijava po ovoj konkursnoj liniji, a već naredne nedelje očekuje se potpisivanje rešenja.

-Budžet za ovaj konkurs iznosi 2,8 miliona dinara. Najverovatnije će svi prijavljeni dobiti određenu sumu, iako smo u konkursu naveli da je dodela novca do utroška sredstava - kaže Pavlović i dodaje da je poslednja dva dana konkursa stiglo 100 prijava, što je znak nemarnosti.


Ona kaže da će biti urađena prezentacija promo spotova, čim to dozvoli lepše vreme i koronavirus.

- Imala sam zamisao da odemo u jedno od tih domaćinstava i da se svi tamo okupimo, te uradimo prezentaciju i pozovemo medije, da se vidi šta je ko od njih uradio. Juče je urađeno samo potpisivanje ugovora- navodi Dušica Pavlović.

Ukupno na teritoriji Sremske Mitrovice posluje 17 seoskih turističkih domaćinstava iz Ležimira, Divoša, Stare Bingule…

-Sremska Mitrovica broji 24 sela, te nema turističkih domaćinstava baš u svakom selu, ali skoro u svakom su zastupljena. Dva su iz Mačve, a u ostalim selima nema preklapanja- kaže direktorka Agencije.

Seoska turistička domaćinstva imaju smeštajne kapacitete i uslugu hrane, prema Zakonu o turizmu, navodi Pavlović, dok domaća radinost nudi samo uslugu smeštaja, u šta spadaju i „stanovi na dan“, ali to nije pod ingerencijom Agencije, a na selu toga nema.

Ukupan budžet Agencije za ruralni razvoj Grada Sremska Mitrovica ove godine  iznosi 22 miliona dinara.

M. Stakić

Projekat „Nepristrasno u Sremskoj Mitrovici” realizuje Markons marketing kompani, a sufinansira Grad Sremska Mitrovica. Stavovi u podržanom medijskom projektu ne izražavaju nužno stavove organa koji je dodelio sredstva.

Piše:
Pošaljite komentar