Novi sadržaji na Peskari
ZRENJANIN: Turistički centar grada Zrenjanina intenzivno je uključen u rešavanje vlasničkih odnosa na najpopularnijem ovdašnjem kupalištu Peskara, sa željom da ono
postane imovina grada, jer je to preduslov za apliciranje za fondove i projekte.
Pregovori su, po rečima direktora Turističkog centra Dragana Vuleševića, u završnoj fazi, a puno je ideja za unapređenje kupališta kako bi posetiocima već od narednog leta bili ponuđeni još raznovrsniji i kvalitetniji sadržaji, uz standardno visoku bezbednost.
Ima razgovora i oko intenzivnijeg korišćenja izletišta Motel – Šumice, koje ima
brojne sportske terene pogodne za treninge i pripreme klubova.
- Prvi zadatak biće nam predstavljanje Zrenjanina na sajmovima turizma, najpre u Beogradu, pa u Novom Sadu. Pozivamo sve kulturne, ugostiteljske, sportske i druge subjekte, koji misle da imaju šta da predstave i ponude na tim manifestacijama, da dođu na dogovor. Ponudićemo im besplatan nastup na našem štandu – precizira Vulešević, koji je ovakvu praksu uveo otkako je na čelu Turističkog centra.
On pominje i druge ideje, poput pokretanja nove manifestacije u slavu žetelaca, jer je Zrenjanin ratarski centar Srbije, zatim, osmišljavanje programskih sadržaja u Tiršovoj ulici, kao budućoj zrenjaninskoj „Skadarliji”, i još mnogo toga. Inače, sumirajući ostvarene rezultate u minulom periodu, Vulešević veli da je Turistički centar 2015. uknjižio kao jednu od najuspešnijih godina.
- Imali smo mnoštvo raznovrsnih manifestacija na više lokacija, a centralni događaj bili su „Dani piva”, ove godine zakićeni nagradom „Beogradski pobednik”, koja je u republičkom rangu. Sve to uz rekordnu posećenost od nekoliko stotina hiljada ljudi, u više dana i na petnaest punktova – kaže Vulešević, ističući da nije ni malo slučajno da je prošle godine Turistički centar dobio i nagradu „Kapetan Miša Anastasijević”, ali i osvojio prvo mesto za najoriginalniji eksponat na Izložbi suvenira i turističkih publikacija u Leskovcu.
I drugi koraci koji su
preduzeti u prošloj godini
doprinose još aktivnijoj popularizaciji grada, koji se predstavlja kao veoma poželjna destinacija. A za to postoje veliki kapaciteti privatnog smeštaja koji se radi preko Turističkog centra i koji ima sve veću popunjenost.
Ž. B.