Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

NI NA ISTOK, NI NA ZAPAD Ova srpska varošica OSTALA BEZ PREVOZA ZA NOVI SAD I BEOGRAD

05.02.2025. 18:33 18:37
Piše:
Izvor:
Dnevnik, Telegraf
Дневник, Р. Хаџић
Foto: Dnevnik/ R. Hadžić

Samo dve nedelje od ponovnog uspostavljanja međugradskog autobuskog saobraćaja, sve putničke linije iz Vršca ka Beogradu i Novom Sadu opet su ukinute. Razlog je to što je pančevački Pantransport odustao od kupovine prevoznika STUP Vršac, pa je ta firma ponovo u istom problemu - računi su im i dalje blokirani i nemaju gorivo za prevoz putnika.

Iako je od 20 januara, kada su autobusi STUP-a ponovo krenuli da saobraćaju, Pantransport uložio novac u kupovinu goriva i delova za vozila, 1. februara, kažu radnici, bez objašnjenja su saznali da je pančevački prevoznik odustao od kupovine. Sada situaciju ocenjuju i gorom nego što je bila od novembra do januara.

Sandra Trkulja, predsednica Sindikata STUP Vršac, kaže da radnici dolaze svaki dan na posao sa željom da rade.

"Bivši većinski vlasnik Želimir Dabić bio je ovde na sastanku i rekao je radnicima da se vrate na radna mesta, da trebamo da radimo, ali mi zaista nemamo uslova za rad, mi nemamo gorivo mi smo u totalnim blokadama, blokirani su nam računi, mi nemamo uslova za rad“, ističe Trkulja i dodaje: „Zarade nisu isplaćene, od novembra su ljudi bez primanja, bez sredstava, dolazimo svaki dan, trošimo naše gorivo, trošimo vreme ovde, ne znamo šta ćemo, po kome ćemo, ni kako ćemo“.

Pantransport je, na inicijativu lokalne samouprave, prihvatio da nastavi da obavlja prevoz đaka, a radnike nekoliko velikih vršakih firmi prervozi drugi privatni prevoznik. Međugradske linije ne saobraćaju uopšte. Najteže je onima koji putuju ka Novom Sadu jer ne postoji alternativa kao što je to slučaj sa Beogradom, jer postoji redovna železnička linija. Problem je i što su od 20. januara prodavali mesečne karte, koje u zavisnosti od linije koštaju od 7.000 do 18.000, pa su putnici sada ostali i bez prevoza i bez novca, koji, kažu u STUP-u, ne mogu da vrate, jer je račun firme i dalje u blokadi.

"Prevoza nema, a pare za karte da vratimo ne možemo"

"Ljudi su ogorčeni i svaki dan zovu, mesečne karte su prodate, međutim prevoza nema i ništa još uvek ne znamo šta će biti, to su putnici koji već godinama putuju sa nama, koji su stekli veliko poverenje u nas, međutim sada je došla situacija kakva je došla i svi su ogorčeni“, kaže Jasmina Velevski, koordinator prodaje karata.

Sandra Trkulja dodaje: „Mi te pare da vratimo ne možemo, ljudi su u očaju jer nemaju kako da saobraćaju, dolaze ovde, prete nam, u problemu smo velikom... ljudi kažu obmanjeni smo, a obmanjeni smo i mi kao radnici ove firme, mislili smo zaista da će biti mnogo bolje, a u stvari se ispostavilo da je gore nego što je bilo“.

"Pantransport" ćuti

Odgovor od Pantransporta na pitanje zašto su se predomislili u vezi kupovine STUP-a nije dobijen, kao ni odgovor bivšeg - sadašnjeg vlasnika Želimira Dabića na pitanje šta će se na dalje dešavati sa STUP-om Vršac.

U lokalnoj samoupravi kažu da čine sve što je u njihovoj moći da problem sa prevozom putnika što pre reše.

Izvor:
Dnevnik, Telegraf
Piše:
Pošaljite komentar