KOMPANIJA MAKSBET NAJVEĆI SPONZOR FK PARTIZAN U ISTORIJI KLUBA Društvena odgovornost za obostranu korist
Svi fudbaleri Partizana, predvođeni kapitenom Markovićem i trenerom Duljajem, okupili su se u renoviranom delu Sava centra u Beogradu.
Sa uvažavanjem i dužnim poštovanjem pozdravili su potpisnike ugovora o najvećem sponzorstvu Partizana u njegovoj 78-godišnjoj istoriji kluba, obogaćenoj sa 27 šampionskih titula i 16 trofeja namenjenih pobedniku nacionalnog Kupa. Kompanija Maksbet sponzorisaće Partizan u narednih tri i podine sa pet i po miliona evra.
– To jeste najznačajniji sponzorski ugovor u Partizanovoj tradiciji – potvrdio je generalni direktor kluba Miloš Vazura. – To je znak da radimo dobro i da smo na dobrom putu. Moram da zahvalim generalnom direktoru Maksbeta, jer je on ličnim autoritetom najviše doprineo da do nacrta i realizacije ugovora dođe. Veliki je to korak za Partizan, verujem značajan i za poslovanje kompanije Maksbet.
Od 1986. godine, kada je Stevan Marčeta u Zrenjaninu osnovao salon zabave „Maks“ do danas, Maksov naslednik, kompanija Maksbet, svrstala se u red društveno odgovornih kompanija, čiji je menadžment prepoznao paradigmu odgovornog ponašanja, koje se ogleda u tome da se potrebe društvene zajednice prepoznaju kao nova i izuzetna prilika da se razviju inovativne ideje, demonstriraju nove tehnologije i novi načini za zadovoljenje potreba koje do tada nisu postojale.
– Maksbet je početkom godine ušao u strateško partnerstvo sa najvećom kompanijom u svetu u oblasti igara na sreću i entertejment industrije – rekao je genaralni direktor Maksbeta Savo Bakmaz. - Sada ulazimo u novu eru poslovanja. Partnerstvo sa FK Partzizan simbolično označava početak te ere. Ovo je najveći sponzorski ugovor u istoriji naše kompanije, baš kao što su i u Partizanu obelodanili da je to najveći sponzorski ugovor u istoriji kluba. Sada sa Partizanom započinjemo novu eru, koja će, nadam se, biti prepuna uspeha, kako Partizana, tako i Maksbeta. Ultimativni cilj naše kompanije jeste da budemo šampioni, najpre u Srbiji, a potom i na Balkanu. Isto očekujemo i od naših partnera na fudbalskom terenu.
Sa svojim sloganom „Život je igra“, Maksbet je potkraj druge decenije novog veka poslovanje proširio na Republiku Srpsku, Severnu Makedoniju i Crnu Goru. Pravci njegovog razvoja prepoznati su i izvan granica Srbije, do te mere da je početkom godine ušao u porodicu svetskog lidera igara na sreću, britanskog Flater internešenela.
Sigurnost zaposlenih zagarantovana
Kompaniji Makbet pridružio sam se 2021. godine – naveo je Bakmaz. – Bilo je to vreme treško za poslovanje zbog virusne pandemije. Tadašnji predsednik kompanije Saša Marčeta obećao je da Maksbet neće smanjiti ni jedno radno mesto i da svi zaposleni (2.600) mogu da budu mirni što se ličnih primanja tiče. Tada sam shvatio koliko je Maksbet društveno visoko odgovorna kompanija. To je bio i jedan od bitnih razloga zašto sam joj ostao veran do danas i ubuduće, na putu ka broju jedan na poslovnom tržištu.
– Postajući deo Flatera, projekcija našeg poslovanja jeste liderstvo na Balkanu – optimistički je budućnost Maksbeta najavio Bakmaz. - Prvi korak ka tome cilju jeste opredeljenje da podržimo razvoj sporta i podržimo sportske klubove. I do sada smo to činili. Ali, ulaskom u partnerstvo sa najvećima, rešili smo da krenemo sa sponzorisanjem najvećih. Ovo je simbilična najava toga puta. Moram da dodam, osim u sport, Maksbet ulaže i u kultutu i u mnoge sadržaje koji život znače i vrlo smo ponosni zbog toga.
Među poslovnim liderima sve je prisutnija svest o tome da se društvena odgovornost isplati. Maksbetov koncept društveno odgovornog poslovanja, koji jeste usmeren na dobrobiti društva, znači i postojanje koristi za samu kompaniju. Čitav postupak postaje isplativ, donoseći dvostruku korist, kako samim kompanijama, tako i društvenom okruženju. Iz perspektive poslovnog sektora, odgovorno poslovanje koje je dobro osmišljeno i koje se dobro sprovodi, a u Maksbetovom primeru, sa Bakmazom na čelu, to je primećeno i od najboljih u svetu, može znatno doprineti održivosti poslovanja kroz jačanje reputacije i vrednosti brenda, zadržavanje i motivaciju radnika, veću produktivnost i, na kraju krajeva, rast kompanije u svakom pogledu.
L. B-z