Dačić brendira Srbiju: Imamo šarm i gostoprimstvo
LESKOVAC: Leskovačku roštiljijadu, 28. po redu, obišli su u sinoć ministar spoljnih poslova Srbije i lider SPS Ivica Dačić, predsednik Jedinstvene Srbije Dragan Marković Palma, direktor BIA Bratislav Gašić, potpredsednik SPS i ministar za državnu upravu i lokalnu samoupravu Branko Ružić i funkcioner SNS i gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović.
Dačić je u prvi plan istakao šarm i gostoprimstvo Srbije.
On je novinarima rekao da Srbija nije ekonomski i vojno najrazvijenija zemlja, te da „nema atomsku bombu da bi se neko nje plašio“, ali da zato ima „svoj šarm, brendove, gostoprimstvo“ i da je to ono što privlači ljude iz celog sveta.
Leskovačka roštiljijada je postala brend i taj brend treba očuvati. Slovenci i Hrvati su patentirali brendove koje su ovde prvi put probali, a mi se nikada time nismo bavili, mislili smo da će to samo od sebe da se reklamira. Ovakve destinacije definišu Srbiju kao jednu od najpogodnijih turističkih manifestacija, kazao je Dačić.
Palma je ukazao na potrebu da se pomogne poljoprivrednicima da izvoze svoje proizvode.
Sama leskovačka pljeskavica je brend i u Austriji, Nemačkoj i Grčkoj i čak se jedan restoran u Kini zove po leskovačkom roštilju. Ta tradicija mora da se poštuje. Nažalost, neko iz Evrope i sveta hoće da nam kaže da se mi drugačije zovemo i da imamo drugačije poreklo, ali na našu sreću to jedinstvo srpskog naroda sigurno niko neće razbiti, rekao je on.