U Korisnički centar Toplane samo s maskom
U skladu sa epidemiološkom situacijom i u cilju sprečavanja širenja virusa COVID-19, Novosadska toplana nastavlja sa striktnim sprovođenjem svih preporučenih mera.
S tim u vezi, poseta Korisničkom centru moguća je uz obavezno korišćenje zaštitnih maski. Takođe se striktno poštuju mere fizičke distance, broj korisnika u prostorijama je ograničen i na ulazu u prostorije korisnicima se meri telesna temperatura.
„Molimo korisnike usluga, posebno ukoliko imaju bilo kakve simptome respiratorne infekcije, da se za sva pitanja i reklamacije Preduzeću obraćaju telefonskim ili putem mejla, kako bismo svaku mogućnost širenja virusa neposrednim kontaktom sveli na minimum“, kažu u Toplani.
Za prijem pošte otvoren je šalter Pisarnice Preduzeća, radnom danima od 7,00 do 15,00 časova, bez mogućnosti ulaska u prostorije i uz sprovođenje preporučenih mera zaštite.
Za sve informacije, kao i prijavu reklamacija na kvalitet usluge, korisnicima su otvoreni brojevi telefona 423-712, 420-853 i broj 0800-100-021, svakog dana od 6 do 22 časa. U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, potrebno je pozvati na broj telefona 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave. Korisnici mogu da nam se obrate i putem mejl adrese [email protected] .