Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Tajna veza između žene i tašne

26.01.2022. 16:32 16:40
Piše:
Foto: R.Čobanović

Torba je jedan od najboljih prijatelja za svaku damu, uvek je korisna, pa i onda kada je prazna služi da upotpuni modnu kreaciju. Prepoznatljiv modni brend tašni „Dum”, koji se ručno izrađuje u radionici u Šekspirovoj ulici broj 24, ponosno nosi ovu titulu.

Iza ovog brenda stoji Dunja Mihalački, inženjer dizajna tekstila, koja je svoju strast prema torbama prvi put pokazala još 2011. godine na izložbi u Kulturnom centru Beograda. Ona za “Dnevnik” objašnjava da je nekada dobra i zdrava konkurencija ta koja te pokrene.

– Kao i u svakom poslu, potrebna je disciplina, rad i istrajnost. Kada poklekneš, kada sam radiš da nađeš neku inspiraciju da nastaviš dalje – rekla je Dunja Mihalački. – Ima uspona i padova, ali to su sve izazovi koji su korisni da bismo napredovali. Od početka sam imala podršku jer je prepoznato to što radim, još od prve izložbe, a zatim i od devojaka koje su kupovale moje tašne, pa od mog okruženja, od prijatelja i porodice.

Kako vlasnica pojašnjava, vodeći trendovi uvek utiču na stvaralački proces, a kreiranje autentičnih printova i modela danas je komplikovano. Zbog toga je potreban duži rok izrade za torbe koje nastaju u studiju „Dum”, jer kako ona kaže, “brza moda” je ne interesuje.


Poklon čitateljki „Dnevnika”

Dunja Mihalački će obradovati jednu čitateljku “Dnevnika”. Dama koja se bude danas prva javila na telefon 528-765 od 12 do 12.05 sati dobiće futrolu za telefon. Poklon će joj Dunja Mihalački poslati na kućnu adresu.


– Zanimljivo mi je to što postoji ta neka tajna veza između žene i tašne – otkrila je naša sagovornica. – Inspiracija jeste svuda oko nas, ali to je proces i treba biti jako vešt, treba izdvojiti nešto iz mora svega toga i biti strpljiv i uporan, pa onda to produkovati u neku ideju i konačan proizvod. To jedino mogu da postignem kada se osamim, crtam i razvijam svoju ideju, dok ne dođem do onog što mi se sviđa.

Naša sagovornica dodaje da uvek stavi svoj lični pečat na proizvode i da ima stalne klijente. Devojke koje jednom kupe torbu, uvek se vraćaju i to mora biti pokazatelj kvaliteta proizvoda koji nastanu u njenoj radionici.

Vodeći trendovi uvek utiču na stvaralački proces, a kreiranje autentičnih printova i modela danas je komplikovano

– Ja sam dostupna i imam lep odnos sa kupcima u smislu poverenja – zaključuje Mihalački. –  Znači, kada kupe moj proizvod, ja bih volela da to bude nešto trajnije, da kupuju manje ali kvalitetnije, zato im stojim na raspolaganju, a ako se nešto desi, uvek mogu da me pozovu.

R. Čobanović

Piše:
Pošaljite komentar