Šest dama dobilo novac za razvoj biznisa u Karlovcima
Šest preduzetnica, polaznica obuke u okviru projekta „Biznis Anđelina - razvoj i promocija inovativnog ženskog preduzetništva u lokalnoj zajednici“, koji se realizuje u Sremskim Karlovcima od 15. oktobra, dobilo je novac za nabavku opreme za pokretanje ili unapređenje sopstvenog biznisa.
Ugovore o dodeli para uručio im je predsednik karlovačke opštine Nenad Milenković 27. decembra, uz napomenu da ovaj program nije kraj, nego predstavlja početak novog odnosa lokalne vlasti prema sugrađanima koji žele da se afirmišu na polju biznisa.
Među dobitnicama, tri su početnice, a tri se od ranije bave preduzetništvom. One su dobile od 250.000 do 600.000 dinara iz fonda za sufinansiranje njihovih poslovnih ideja, koji je iznosio 2,5 miliona dinara. Projekat finansira Kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj sa 6.002.500 dinara, a realizuje ga lokalna samouprava u partnerstvu sa udruženjima „Biznisnova - centar za proaktivno poslovanje“ i „Dunav 1245“. Njime su najpre bile obuhvaćene dvonedeljne obuke iz oblasti preduzetništva za više od 50 prijavljenih kandidatkinja od kojih je 27 dobilo sertifikate. Održane su dve konferencije, „Biznis ignajt” i “Biznis Anđelina“ uz učešće oko 200 ljudi.
Za kraj projekta predviđen je božićni bazar u centru Karlovaca, koji je juče počeo i traje do 6. januara. Osim prodaje proizvoda domaće radinosti, starih zanata, suvenira, posetioci će moći da prate i raznovrstan muzički program. Danas od 16 sati je koncert klasične muzike na kom će nastupiti Isidora Puškić, a od 18 časova svira tamburaški orkestar „Romansa”.
Sutra od 16 peva hor crkve Presvetog Trojstva, a sat kasnije publika će imati priliku da uživa u evergrin muzici Lorana Prokopića. Nakon pauze zbog novogodišnjih praznika, program se nastavlja 4. januara.
Z. Ml.
foto:Đ. Radivojević
Projekat „Javni interes u Sremskim Karlovcima“ realizovala je „Panonija media“ u saradnji sa „Dnevnikom“. Stavovi izneti u ovom tekstu nužno ne uzražavaju stavove lokalne samouprave, koja sufinansira projekat.