Saobraćaj se vraća na staru trasu na delu puta kroz Karlovce
Do kraja sedmice saobraćaj na delu državnog puta drugog A reda broj 100 u Sremskim Karlovcima vraća se na staru trasu, nakon što se dva i po meseca, koliko je trajala gradnja pešačko-biciklističkog pothodnika ispod pomenutog druma, odvijao po devijaciji dugoj oko 150 metara.
Kako saznajemo od direktora projekta brze pruge na deonici od Stare Pazove do Novog Sada Zlatibora Kurucića, u toku su finalni radovi i najkasnije do 29. novembra vozila će krenuti uobičajenom trasom. Koliko juče, iscrtana je horizontalna signalizacija, a trebalo je da ponovo proradi i semafor. Do sada je, po Kurucićevim rečima, završeno oko 80 odsto pothodnika koji će služiti za prolazak pešaka i biciklista ispod brze dvokolosečne pruge do Dunava.
– Kada pustimo saobraćaj po uobičajenoj trasi, počinjemo iskop preostalih kampada – potpornih zidova 2, 3 i 4 od ukupno devet – kaže Kurucić. – Reč je o tri kraće kampade, čime će se pešačko-biciklistički pothodnik spojiti s delom u kojem će biti stepenice. Time završavamo deo posla koji je ugovoren.
Kada će biti srušen deo zgrade nekadašnjeg Saveznog centra za mehanizaciju u kojem je bila pekara, a na čijem mestu treba da bude ulaz u pothodnik, Kurucić nije mogao da kaže jer, koliko je njemu poznato, još uvek nije završen spor oko otkupa objekta.
Na delu trase buduće brze pruge kroz Sremske Karlovce u ovom trenutku najintenzivnije se radi na nadvožnjaku u Zanošu, kojim će vozila s državnog puta prelaziti iznad koloseka i spuštati se na put kojim će dalje ići do obale Dunava. Na tom objektu, kako kaže Kurucić, blizu 50 odsto posla je okončano. Četiri kolovozne konstrukcije, od devet, koliko taj vijadukt ima raspona, izbetonirane su.
U toku je i nasipanje trase kojom će se prostirati dvokolosečna pruga i buduća saobraćajnica u blizini nadvožnjaka, a slično je i na suprotnoj strani prema Karlovačkim Vinogradima.
Radovi u Karlovcima na brzoj pruzi počeli su u februaru i, po ugovoru, kompletan posao od Stare Pazove do Novog Sada, za šta je zadužena ruska kompanija „RŽD internešenel“ treba da bude gotov do kraja 2021. godine.