Саобраћај се враћа на стару трасу на делу пута кроз Карловце
До краја седмице саобраћај на делу државног пута другог А реда број 100 у Сремским Карловцима враћа се на стару трасу, након што се два и по месеца, колико је трајала градња пешачко-бициклистичког pothodnika испод поменутог друма, одвијао по девијацији дугој око 150 метара.
Како сазнајемо од директора пројекта брзе пруге на деоници од Старе Пазове до Новог Сада Златибора Куруцића, у току су финални радови и најкасније до 29. новембра возила ће кренути уобичајеном трасом. Колико јуче, исцртана је хоризонтална сигнализација, а требало је да поново проради и семафор. До сада је, по Куруцићевим речима, завршено око 80 одсто pothodnika који ће служити за пролазак пешака и бициклиста испод брзе двоколосечне пруге до Дунава.
– Када пустимо саобраћај по уобичајеној траси, почињемо ископ преосталих кампада – потпорних зидова 2, 3 и 4 од укупно девет – каже Куруцић. – Реч је о три краће кампаде, чиме ће се пешачко-бициклистички pothodnik спојити с делом у којем ће бити степенице. Тиме завршавамо део посла који је уговорен.
Када ће бити срушен део зграде некадашњег Савезног центра за механизацију у којем је била пекара, а на чијем месту треба да буде улаз у pothodnik, Куруцић није могао да каже јер, колико је њему познато, још увек није завршен спор око откупа објекта.
На делу трасе будуће брзе пруге кроз Сремске Карловце у овом тренутку најинтензивније се ради на надвожњаку у Заношу, којим ће возила с државног пута прелазити изнад колосека и спуштати се на пут којим ће даље ићи до обале Дунава. На том објекту, како каже Куруцић, близу 50 одсто посла је окончано. Четири коловозне конструкције, од девет, колико тај вијадукт има распона, избетониране су.
У току је и насипање трасе којом ће се простирати двоколосечна пруга и будућа саобраћајница у близини надвожњака, а слично је и на супротној страни према Карловачким Виноградима.
Радови у Карловцима на брзој прузи почели су у фебруару и, по уговору, комплетан посао од Старе Пазове до Новог Сада, за шта је задужена руска компанија „РЖД интернешенел“ треба да буде готов до краја 2021. године.