Najavljeni izvođači na Egzitovoj No Sleep bini
Posle objave programa ovogodišnje mts Dens arene, u kom su najavljeni nastupi Karl Koks, Paul Kalkbrener, Amelija Lens, Šarlot de Vajt, Džef Mils, Pegi Goj, Maseo Pleks i Boris Brejća, Egzit je obelodanio i prvo poglavlje besanog programa, No Sleep Novi Sad bine.
Tako će 4. jula nastupiti trenutno jedni od najtraženijih tehno izvođača u svetu „I Hate Models”, „SHDW & Obscure Shape” i „Boston 168”, a njima će se pridružiti i rezidentkinje kluba Blek lotus i Marcela, te Ana Rs iz Crne Gore.
„I Hate Models” dolazi na Egzit prve noći. Jedan od najtalentovanijih producenata današnjice eksplodirao je na svetskoj sceni furioznim, katarzičnim zvukom koji je svet otkrio putem njegovih remiksa za „Dipeš mod”, dok se danas njegove brojne numere slušaju u milionskim brojkama.
Poput „I Hate Models”, i nemački tandem „SHDW & Obscure Shape” za kratko vreme je izgradio čvrsto jezgro lojalnih sledbenika, zahvaljujući tvrdom zvuku ubrizganom dramatičnim i trens momentima. Sam naziv etikete, „From Another Mind” već nagoveštava njihovo razmišljanje van ustaljenih muzičkih tokova, a jedan od rezultata te skladne, ali jake tehno simbioze je titula Najboljeg novog izvođača 2016. godine po izboru magazina „Groove”.
Svoju snagu 90-minutnim nastupom pokazaće i italijanski esid-tehno dvojac, „Boston 168”.
Berlinki i multimedijalnoj umetnici Blek Lotus mnogi predviđaju vrtoglav uspeh na svetskoj sceni, a njen nedavni EP „Resilience” to i nagoveštava. Jaku postavu toga dana zaokružiće i članica MMA familije, Marsela, dok na Tvrđavu dolazi i nova crnogorska nada Ana Rs.
I dalje je u prodaji ograničeni kontingent kompleta Egzit karata po ceni od 6.490 dinara, što predstavlja 55 odsto uštede u odnosu na finalnu cenu.
Cena ulaznica za prvi festivalski dan, kada nastupa „The Cure”, iznosi 2.990 dinara za parter i 4.490 dinara za „Fan pit”, dok je cena Gold VIP dnevnih ulaznica 12.000 dinara. Ulaznice za Egzit mogu se nabaviti preko zvanične stranice exitfest.org i putem prodajne mreže „Gigs tiksa”.
S. S.