KORAK BLIŽE ČETVRTOM MOSTU Ministarstvu predata studiju o uticaju na životnu sredinu
Koridori Srbije podneli su Ministarstvu zaštite životne sredine zahtev za davanje saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu projekta izgradnje obilaznice oko Novog Sada sa mostom preko Dunava.
U zahtevu se navodi da se planiranom obilaznicom oko Novog Sada sa mostom preko Dunava na trasi državnog puta IIA reda ostvaruje veza sa državnim putem IIA reda i dalje sa državnim putem IB reda, Novi Sad-Ruma-Šabac-Loznica, piše eKapija.
Na osnovu postojeće planske dokumentacije, planirani most preko Dunava, sa pristupnim putevima, treba da bude namenjen za kretanje automobila, vozila javnog prevoza (autobusa), teretnog saobraćaja, pešaka i biciklista.
“U obuhvatu plana generalne regulacije mosta u produžetku Bulevara Evrope u Novom Sadu su planirane samo površine javne namene, ukupne površine od 21,02 hektara i to: saobraćajne i zelene površine u funkciji drumskog saobraćaja, odbrambeni nasip, vodene površine koje će se nalaziti ispod mosta, crpna stanica i uređene zelene površine”, navodi se u zahtevu.
predviđeni četvrti most preko Dunava kod Novog Sada ukupno će biti dugačak 2.267 metara i podeljen je na glavnu konstrukciju preko Dunava, dužine 880 metara i prilazne konstrukcije, dužine 1.387 metara. Na jedinstvenoj konstrukciji mosta su po dve saobraćajne trake za oba cmera kretanja vozila, širine po sedam metara. Pred kraj mosta, kolovoz se širi u po tri saobraćajne trake, širine po 10,5 metara. Razdelni pojas je širine pet metara. Širina pešačke staze je 1,75 metara, a biciklističke 2,1 metara, obostrano.