Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Božićna pesma okupila brojne novosadske muzičare

10.01.2021. 11:22 11:25
Piše:
Foto: Miloš Dinjaški

– Ovim spotom poslali smo celoj zemlji, a i šire – pošto imamo reakcije i iz daleke Australije i Amerike – divne slike koje su ukrašene lepotom našeg grada, ali mislim da su prave boje zapravo radost i osmesi koje su učesnici skrojili i uneli u celu priču – reči su članice tima „RedZmaja” Dragane Mladenov, za­dužene za scenario i režiju praznične pesme „Božić je” koja je osvojila srca naših sugrađana, ali i ljudi širom Srbije i sveta.

Novosadska grupa „RedZmaja” okupila je oko 20 izvo­đača da bi putem pomenute pesme stvorili i podelili prazničnu čaroliju, a reakcija publike govori da su i uspeli u svom cilju. Pesma koja je divan spoj profesionalnih muzičara mlađe generacije, studenata Akademije, muziča­ra, kompozitora, članova Centra tamburaške kulture iz Novog Sada, glumaca i slu­čajnih prolaznika, dostupna je na „Jutjubu”, a link snimka je: youtube.com/watch?v=rWlj8T2TiTxI.

Dragana Mladenov za „Dnev­nik” otkriva da je ideja o šestočlanom timu „RedZmaja” nastala pre godinu u studiju „Stephen&Vuk production”, gde je i snimljena pesma „Božić je”, a da je cilj bio okupljanje ljudi koji vole muziku, koji žele da stvaraju, da se izraze, da neguju zajedničke ideje i daju svoj doprinos timu. Ona ističe da je Ninoslav Radak napisao tekst pesme „Božić je”, dok je kompozitor Marko Parčetić ideju o njoj predložio Vuku Popoviću i Gorjanu Jokiću, momcima iz tima „RedZmaja”.

– Sva trojica su se saglasila u tome da je dobra ideja da takvu pesmu ne peva samo jedan izvođač ili grupa već da se okupe mladi izvođači koji se aktivno bave muzikom u Novom Sadu i da to bude jedna zajednička pesma, kao što i jeste u duhu teksta i praznika kojem je namenjena – opisuje Dragana Mladenov. – Muzičari su se rado odazvali takvom pozivu, veoma lepo su sarađivali tokom snimanja, stvorila su se nova prijateljstva, možda i ljubavi, i, povrh svega, rodile su se nove ideje za neke buduće saradnje. Producent Gorjan Jokić, koji nas je organizovao, veoma je doprineo tome da se svi na snimanju osećamo lepo, da ne brinemo ni o čemu i da atmosfera bude veoma prijatna. U takvim okolnostima divno je stvarati!

Marko Parčetić i Vuk Popo­vić su raspisali aranžman pesme koja je mnoge, kako Dragana Mladenov otkriva, navela da pošalju divne poruke i komentare na račun muzike, teksta pesme i spota. Iz tog razloga, Dragana Mladenov je istakla i pohvalila snimatelja i direktora fotografije Miloša Dinjškog, koji je svojim iskustvom i radom, kako kaže, uspeo da napravi i bolje od očekivanog. On je na očaravajući način zabeležio nekoliko lokacija u gradu: dom porodice Jozefa Ritera, hotel „Leopold I“, Tvrđavu, Kej, Dunavski park i centar.

– Spot zaista odiše lepotom našeg grada i verujem da ga naši sugrađani i do­življavaju kao razglednicu, što on na neki način i jeste – ističe naša sagovornica, i dodaje da pesma odiše ljubavlju. – Pesma pleni iskrenošću i vrca od pozitivne energije koju su svi ti ljudi koji su učestvovali u njenom kreiranju doneli sa sobom i upleli joj u note. Nije važno u kakvim smo vremenima, dobre stvari bi uvek trebalo da se prepoznaju i da pronađu svoje mesto u srcima i glavama ljudi. Kvalitet, lepota, stvaralaštvo, iskrenost, prijateljstvo, dobra energija, dobra namera, ljubav, kultura, porodica, zajedništvo... – prave vrednosti bi jednostavno morale uvek da budu u modi i zadatak svakog pojedinca je da pođe od sebe, da ih prepoznaje, da ih vrednuje, da ih promoviše i da ih neguje.

K. Ivković Ivandekić

Piše:
Pošaljite komentar