Novosadska IT kompanija deli znanje s privredom: Besplatni softveri za podršku malim firmama
Nema firme u našoj zemlji a ni van nje gde zaposleni zbog epidemije kovid 19 ne rade od kuće.
Za takvo poslovno okruženje osim internet konekcije,kompjutera ili lap – topa treba i program da bi zaposleni imali komunikacju sa firmom i mogli da unose podatke porebne da bi prisustvo svakog radnika bilo vidljivo kao da sede na svom radnom mestu u preduzeću.
Mnogo je kompanija u sektoru informacionih tehnologija koje se bave izradom programa – softvera, a među njima je i novosadsko - Akord Softver čija je delatnost, baš sada u vreme pandemije postala, sve traženija, a to je razvoj i implementacija savremenih poslovnih softverskih rešenja na veb platformi.
- Program za računovodstvo je kod mnogih bio početak i kraj vizije razvoja poslovnog softvera – kaže za “Dnevnik” direktorka marketinga “Akord Softver” Biljana Radonić. - Ali je Akord softver otišao dalje i uspeo da pokrije sve segmente poslovanja bez obzir na to, da li se radi o nabavci, prodaji, praćenju kupaca i dobavljača, osnovnih sredstava, obračunu ličnih dohodaka ili dokument menadžmentu u jednom pravnom licu. Ova ideja vodilja rezultirala je Akord poslovnim softverom jer danas, softver za poslovanje nije više samo pomoćno sredstvo već je postao pitanje opstanka na tržištu.
Svojevrsni doprinos kompanije “Akord softver”, kao vid podrške privredi Srbije,ističe direktorka, jeste ponuda potpuno besplatne verzije Akord Start, koja je namenjena za fakturisanje.
- U doba pandemije koronavirusa, neke od osnovnih prednosti Akord veb softverskog rešenja postale su izraženije nego ikad – naglašava Biljana Radonić.
Softver podržava rad na daljinu, korisnički podaci se obrađuju i čuvaju na Cloud serverima, sa najvišim nivoom bezbednosti, a pristup im je obezbeđen uvek, sa bilo kog mesta, bez obzira na uređaj, samo uz internet konekciju. Ovo predstavlja pogodnost za sve firme koje su u mogućnosti da svoje poslovanje obavljaju iz svog doma. Iz tog razloga primećeno je pojačano interesovanje za ovakav tip rešenja.
- Ona posebno koristi malim preduzetnicima i onima koji tek započinju sopstveno poslovanje, davajući pri tom mogućnost upgrade-a na više verzije, u skladu sa rastom i razvojem svojih korisnika- naglašava naša sagovornica.
Kompanija je osnovana 2014. godine kao odgovor na sve veće potrebe privrede u našoj zemlji za kvalitetnim, sveobuhvatnim, ali finansijski dostupnim poslovnim softverom.
- Stabilan i kvalitetan softver radi neometanog rada postao je preduslov rasta i razvoja svake kompanije – ističe direktorka Radonić.
Po njenim rečima osnovna strategija kompanije je, osim na principima sveobuhvatnosti i integrisanosti samog softvera, utemeljena i na konsultantskom programu.
- Akord konsultanti, kao stručnjaci različitog usmerenja, bave se prodajom i implementacijom softvera kod korisnika, ali i podizanjem nivoa efikasnosti njegovog korišćenja putem prenošenja korisnicima najbolje svetske prakse u poslovanju. Osim konsultanskog, u kompaniji postoji i razvojni tim, koji radi na razvoju novih funkcionalnosti i poboljšanju postojećih, jer je Akord veb pre svega inovativan softver koji prati i integriše najnovija svetska dostignuća u oblasti poslovnih aplikacija.
U ponudi je, kaže direktorka marketinga, više verzija poslovnog softvera iz Akord familije, razvijenih na najsavremenijim tehnologijama.
- Zajedničko kod svih verzija je potpuna integracija poslovnih procesa i nesmetano poslovanje bilo gde. Softver je za sada prisutan na domaćem tržištu i u BiH, ali je u planu njegovo širenje na ceo Balkan. Akord veb verzije softvera prilagodljive su praktično svim delatnostima, jer je čitav sistem podesiv i nudi mogućnost prilagođavanja specifičnim potrebama korisnika.
Z. Delić