Новосадска ИТ компанија дели знање с привредом: Бесплатни софтвери за подршку малим фирмама
Нема фирме у нашој земљи а ни ван ње где запослени због епидемије ковид 19 не раде од куће.
За такво пословно окружење осим интернет конекције,компјутера или лап – топа треба и програм да би запослени имали комуникацју са фирмом и могли да уносе податке поребне да би присуство сваког радника било видљиво као да седе на свом радном месту у предузећу.
Много је компанија у сектору информационих технологија које се баве израдом програма – софтвера, а међу њима је и новосадско - Акорд Софтвер чија је делатност, баш сада у време пандемије постала, све траженија, а то је развој и имплементација савремених пословних софтверских решења на веб платформи.
- Програм за рачуноводство је код многих био почетак и крај визије развоја пословног софтвера – каже за “Дневник” директорка маркетинга “Акорд Софтвер” Биљана Радонић. - Али је Акорд софтвер отишао даље и успео да покрије све сегменте пословања без обзир на то, да ли се ради о набавци, продаји, праћењу купаца и добављача, основних средстава, обрачуну личних доходака или документ менаџменту у једном правном лицу. Ова идеја водиља резултирала је Акорд пословним софтвером јер данас, софтвер за пословање није више само помоћно средство већ је постао питање опстанка на тржишту.
Својеврсни допринос компаније “Акорд софтвер”, као вид подршке привреди Србије,истиче директорка, јесте понуда потпуно бесплатне верзије Акорд Старт, која је намењена за фактурисање.
- У доба пандемије коронавируса, неке од основних предности Акорд веб софтверског решења постале су израженије него икад – наглашава Биљана Радонић.
Софтвер подржава рад на даљину, кориснички подаци се обрађују и чувају на Cloud серверима, са највишим нивоом безбедности, а приступ им је обезбеђен увек, са било ког места, без обзира на уређај, само уз интернет конекцију. Ово представља погодност за све фирме које су у могућности да своје пословање обављају из свог дома. Из тог разлога примећено је појачано интересовање за овакав тип решења.
- Она посебно користи малим предузетницима и онима који тек започињу сопствено пословање, давајући при том могућност упграде-а на више верзије, у складу са растом и развојем својих корисника- наглашава наша саговорница.
Компанија је основана 2014. године као одговор на све веће потребе привреде у нашој земљи за квалитетним, свеобухватним, али финансијски доступним пословним софтвером.
- Стабилан и квалитетан софтвер ради неометаног рада постао је предуслов раста и развоја сваке компаније – истиче директорка Радонић.
По њеним речима основна стратегија компаније је, осим на принципима свеобухватности и интегрисаности самог софтвера, утемељена и на консултантском програму.
- Акорд консултанти, као стручњаци различитог усмерења, баве се продајом и имплементацијом софтвера код корисника, али и подизањем нивоа ефикасности његовог коришћења путем преношења корисницима најбоље светске праксе у пословању. Осим консултанског, у компанији постоји и развојни тим, који ради на развоју нових функционалности и побољшању постојећих, јер је Акорд веб пре свега иновативан софтвер који прати и интегрише најновија светска достигнућа у области пословних апликација.
У понуди је, каже директорка маркетинга, више верзија пословног софтвера из Акорд фамилије, развијених на најсавременијим технологијама.
- Заједничко код свих верзија је потпуна интеграција пословних процеса и несметано пословање било где. Софтвер је за сада присутан на домаћем тржишту и у БиХ, али је у плану његово ширење на цео Балкан. Акорд веб верзије софтвера прилагодљиве су практично свим делатностима, јер је читав систем подесив и нуди могућност прилагођавања специфичним потребама корисника.
З. Делић