Fendi otvorio hibridnu Nedelju mode u Milanu
MILANO: Italijanska modna industrija krenula je sa ubrizgavanjem optimizama u sumornoj godini za luksuz, pripremivši 23 "žive" revije i 37 prezentacija tokom hibridne "živo"-digitalne Nedelje mode u Milanu.
Fendi, Dolče i Gabana i Blumarin su otvorili danas prvi dan prezentujući uglavnom modu za žene za naredno proleće i leto, preneo je AP.
"Poštujem ono što su drugi brendovi odlučili da urade, ali smatrali smo da moramo da napravimo reviju na pisti", rekao je Nikola Bronjano, koji je debitovao kao novi kreativni direktor Blumarina.
Tokom nedelje pridružiće im se Maks Mara, Salvatore Feragamo i Valentino, koji su se odlučili za Milano umesto Pariza, gde obično prikazuju svoje kolekcije zbog zabrinutosti oko putovanja vezanih za korona virus.
Đorđo Armani, Versače i Prada, koja će prvi put predstaviti saradnju Mijuće Prade i Rafa Simonsa, odlučili su se za virtuelne revije.
Na "živim" revijama poštovana su stroga pravila, distanca je održavana i iza scene i na pisti, a modeli su nosili maske pre nego što su izlazili na pistu.
Neke modne kuće tražile su od prisutnih da se izjasne da nisu bili izloženi virusu u poslednje dve sedmice i da nemaju simptome.